Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Şiddetle Kınıyorum!

‘Rejinin azizliğine uğradı!

Kanal 7 ana haber bülteni sunucusu Erhan Çelik canlı yayında kameralara iftarını açarken yansıdı. İftar saatine denk gelen ana haber bültenini sunan Erhan Çelik, Şemdinli'de PKK'lılarla girilen çatışma haberinin VTR'si ekranda dönerken rejinin azizliğine uğradı. İstanbul'un iftar saatine denk gelen saatlerde haber sunan Erhan Çelik, haber aralarında iftarını açıp yemek yemek isterken kameralara fena yakalandı. Haber için ekrana gelen VTR'leri fırsat bilip karnını doyurmak isteyen Erhan Çelik, rejinin kurbanı oldu.’
 
 
Tamamı şehitlerden oluşan haberi magazin malzemesi yapıp 'Video'’ sayfasında yayınlayarak , ‘Hilal Cebeci’den panpişlerine seksi dans’, ‘Çağatay Ulusoy, vücut şampiyonlarını kıskandırdı’, ‘Ümit Karan, flyboard yapıyor’, ‘Uğur Arslan Halil Sezai olursa’ gibi videolarla eşdeğer tutan bu zihniyeti şiddetle kınıyorum!
 
 
 
Şehitlerimizden ve Şehit ailelerimizden, onlar adına özür diliyorum…
 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..