Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '11

 
Kategori
Güncel
 

Şiddetten başka şey bilmeyen erkekler, çocuklarını ölüme gönderen ebeveynler

Şiddetten başka şey bilmeyen erkekler, çocuklarını ölüme gönderen ebeveynler
 

Nasıl yalnız bırakıyorsunuz bu bebekleri balkonda, arabada?!


Kadınlar!!! Erkeklerle ilişki kurmayın bence artık . Öldürülme ihtimaliniz çok yüksek. Lezbiyen değilim. Asla. Ama tüm kadınlar lezbiyen olsa yeridir... Şiddet giderek artıyor. Evli adam ilişki kurduğu kadını öldürüyor... Önce kadına yanaş, baştan çıkar, ilişki kur, sıkılınca ayrılmaya çalış, kadın yanaşmayınca öldür. 

Kimi vakada da kadın bıkıyor dayaktan, adamın kötü davranışından, işe yaramazlığından, adamı bırakıyor, adam "erkek" ya! sen misin beni bırakan. O da öldürüyor. Tebrik ediyorum bu ülkedeki "erkekleri"! 

Diğer bir haber: Çocuk sahibi olmayı haketmeyen bir çift arabada bu 40 derece sıcakta 1 yaşında bebek bırakıp bir de eline araba anahtarını veriyor. Bunların zeka düzeylerinden ben şüpheliyim. Bebek ölmemiş. Biraz daha kalsa su kaybından ölecekti. Araba kapılarını kilitlememiş ve anahtarı bebeğin eline vermişler. Yahu bir kötü niyetli gelip, arabayla bebeği de çalabilirdi. Bunlarda hakikaten akıl yok. Bebek kumandaya basınca kapılar elbet kilitlenmiş. Bunu da düşünememişler. Sonra da gelip çilingir falan çağırıp kapıyı zor açtırmışlar. Bebek ağlıyor, Terden saçları, her yeri sırılsıklam. Çocuk öleyazmış. Öyle olsa, ağlayacaktı "ana baba". Şimdiyse çocuğuna sarılmanın sevinci! Ben inanmıyorum o sevince. Katı mıyım! İstediğinizi düşünün. EN çok öfekelnediğim insanlar çocuklarını ihmal ederek öldürenler... daha gecende biri balkondan düştü... ki kaçıncı balkon vakası. Bir tane de bugün gazetede vardı. Bir yaşında çocuk balkona çıkıyor düşüyor. Yahu ana olacak kadın!! Bir yaşında çocuk balkona bırakılır mı gözün üstünde olmadan.  

Geçen yazımda da yazdım. Üzülmüyorum bu ebeveynlere. Çocuklara üzülüyorum. İstatistik var mı acaba sanmıyorum; bu ülkede kaç çocuk ana babasının ihmali, beyinsizliği ile öldürülüyor? Bu insanlara neden soruşturma açılmıyor? Ya da en azından uyarılmıyorlar?! 

Pek çok yazım var bu konuda... Çocuklarına bu kadar sorumsuzca, akılsızca davranan insanları kınıyorum. Hak etmiyorlar ana baba olmayı. Bir diğeri 4 yaşında kızını belediye otobüsünde unutmuş. Aferin. 

Başka iç açıcı bir haber: Üsküdarda o karman çorman trafikte, çok hızlı hem de ve de yanlış sollama yapan bir sorumsuz akılsız beceriksiz de durağa girmiş, sabah sabah 1 ölü, 8 yaralı. Ölen kadının biri 2, 5 yaşında diğeri 6 aylık iki çocuğu varmış!: Ne gereksiz ne anlamsız bir ölüm :( 

Bugünün haberleri bunlar.... 

Ben olan biteni akla ve zekaya bağlıyorum. Başka bir şey düşünemiyorum. 

 
Toplam blog
: 71
: 1180
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Çevremizdeki kalite(sizlik) ile ilgili yazılarım. Çevremizi kuşatan beton binalar, insanlar, iliş..