Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '13

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Şifalı Takılar - Şifalı Taşlar ile tasarlanmış hastalığınıza özel Takılar.

Şifalı Takılar - Şifalı Taşlar ile tasarlanmış hastalığınıza özel Takılar.
 

Şifalı takılar ve taşlar


HİKAYEMİZ ; 
Bilinen 5 kuşaktır taşlardan geçinen, sanat üreten ve sektörde doğal taşların maden olarak doğadan (Maden ocaklarından ) çıkartılmasından tutun da, Fabrikalarda işlenmesi, Atölyelerde son kullanıcısına hazırlanması ve hatta montajının yapılmasına kadar taşların hayatımızda yer almasında rol oynayan bir aile düşünün. Bu ailenin konumuza baş kahramanlık yapacak olan annesi ( Mürvet hanım biricik annem olur. ) Bir televizyon programında (İclal Aydın ve konuğu Hasan Kocabaş hoca) "Şifalı Taşlar" konusunu gördüğünde döndü ve bana sordu;"Evladım ömrünüzü taşlara adadınız ama bak taşların şifası da varmış ve siz benim derdime çare olmadınız, siz bilmiyor musunuz?" O an aslında ne diyeceğimi bilemedim, hiç düşünmemiş, hiç aklımdan geçirmemiştim. O ana kadar hiç konusuna denk gelmemiştim. İşte asıl hikayemiz bu an başlamıştı.

Anneme konuyu araştıracağımı ve rahatsızlığına çare olacağı söylenen taşlardan mutlaka kendisine getireceğime dair söz verdim. Annemin istediği ve benim de en önemli görev olarak benimsediğim şey neydi biraz da ondan bahsetmek isterim.

Bir çocuk düşünün; 5-6 yaşlarında. Gecenin bir vakti çığlık sesleriyle, ağrıların verdiği ızdırap dolu inleme sesleriyle uyanıyor. Annesi neredeyse gün aşırı çok hasta. Gidilmedik doktor, denenmedik ilaç kalmamış, bir çok kez ameliyat geçirmiş ve yıllar yılları kovalamış, belki de ayda bir veya iki kez hastahaneye yetiştirilen ve serumlarla kendisine gelebilen annesini, kalabalıkta geçirilen birkaç saat veya kısa bir yolculuk sonrası krizler içerisinde şiddetli migren ağrılarıyla günlerce kendisine gelemeyen annesini biliyor. Hikayemiz başladığında 5-6 yaşlarındaki çocuk bugün 39 yaşında ve annesi ; Migren'di, Tansiyon'du, Eklem ağrılarıydı, kemik erimesiydi, göz rahatsızlıklarıydı v.s. v.s. derken hala her gün onlarca ilaç almakta, sosyal yaşama katılamadan adeta tecrit hayatı yaşamaktaydı.

Aslında tam manasıyla inanmadığım, nasıl olur? Olur mu? Gibi soru işaretleriyle dolu olduğum "Şifalı taşlar" konusunda bir strateji geliştirdim. İlk önce kısa bir araştırma yapacak, anladığım kadarıyla anneme denemesi ve test edip kanaat getirmesi için taşlar alacaktım. Aldığım taşlar işe yaramaz ve kullanamasak bile en azından denemiş olacaktık. Aldığım karar uyarınca öncelikle migren için anneme uyumlu iki farklı taştan hiç bir işçiliği ve görsel güzelliği olmayan bir kolye hazırladım. Anneme denemesi için verirken;
"Anne, Şimdi bunları takacaksın. Diyelim ki bir faydasını görmedin ve benim deneyeceğim bir kaç kombinasyon daha var. Lütfen görsel olarak bir ipe dizilmiş tespih görünümlü bu şeyleri mi takacağım? Deme ve takmakta zorlanırsan dahi lütfen sabret. Eğer ve umarım ki başarılı olursa bu taşlardan sana en güzel takı ve mücevherleri yaptıracağımdan emin ol. Başarılı olamazsak da çok cüz i bir maliyeti olacaktır ve bunun için de üzülmen gerekmeyecektir." dedim. Evet merak ettiğiniz ve beni bu gün "ŞİFALI TAŞLAR ve TAKILAR" konusunda sizleri bilgilendirmek ve bu konuda yardım alabileceğiniz bir araştırma, sunum ve takılar konusunda çeşitlilik için harekete geçirecek sonuç şu idi; Ertesi gün ve bu yazıyı yazdığım şu ana kadar 4 aydır (31 Mart 2013) annemin MİGREN ağrıları olmuyor. İlk ay gördüğü bu sonuç ve memnuniyet karşısında benden istediği "Yüksek Tansiyon" için bilekliği ve "Eklem Ağrıları" için bilekliği sonucunda tüm ağrıları son buldu. Şimdilerde bakıyorum da aslında sağlıklı bir adam olan babamdan çok daha dinç ve sağlıklı. Artık babam anneme değil de annem babama hizmet etmeye başlamış ve babam "HAH ŞÖYLE CANIM" "hem seni sağlıklı halini, hem de mutlu halini, hizmetini göreyim." demekte. Velhasıl annem mutlu, bizler mutlu. Umarım bu yazıyı okur, "ŞİFALI TAŞLARIN FAYDALARI" nı sizlerde kullanarak görür ve sağlık bulursunuz.

 

HANGİ RAHATSIZLIĞA, HANGİ TAŞI KULLANMALIYIZ ? NELERE DİKKAT EDİLMELİ ?

 

 
TAŞLAR ve ÇAKRALAR
Deniyor ki; Vücudumuzda enerji aldığımız belli noktalar vardır. Bu noktalara “Çakra” denir. Çakralar bedenin enerji giriş kapılarıdır. Düşüncelerimizle oluşan veya çevremizden bize ulaşan negatif enerjiler bedenimizin enerji giriş kapılarını, yani çakralarımızı kirletir ve bloke eder. Çakraların kapanması ise etkin olduğu bölgedeki organların etkileyerek, yani enerjisiz bırakarak sağlık sorunlarının oluşmasına neden olur. Çakralardaki blokajları gidermek ve dengelemek için enerjisi o çakraya en uygun taş kullanılmalıdır. 
 
 
 
TAŞLAR ve BURÇLAR
Deniyor ki; Bir taşın size faydalı olması için, burcunuzun taşı olması bir gereklilik olmayıp, sadece tavsiye niteliği taşımaktadır. Ancak yine de pek çok burcun, listesindeki taşlara dikkat etmedikleri halde kendi burç taşlarını seçmesi listenin doğruluğunu göstermektedir ve sonuca gitmede, geçmiş tecrübelerden faydalanmanıza yardım eder.
 
HANGİ RAHATSIZLIGINIZA, HANGİ TAŞ ?
 
Hangi rahatsızlığınız için hangi taşı kullanmalısınız ? 

Burcunuza en uygun taşlardan yapılmış takı koleksiyonlarını nereden bulabilirsiniz ? 

Aldığınız takı fayda etmez ve taşlarını değiştirmek isterseniz ne yapmalısınız ?



 

 
Toplam blog
: 13
: 2360
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

StarCephe Restorasyon ve İnşaat San.Tic.Ltd. Şti. kurucularından ve yönetim kurulu başkanıyım. Şi..