Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '20

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Sıfır Atık

Duymuşsunuzdur mutlaka!

O kadar çok şey çöpe atıyoruz ki; o kadar geri dönüşebilecek şey varki elimizde. Neden gerçeği görmüyoruz? 

   Bu doğa, bu çevre bizim-yarınlarımız-bugünümüz ve hatta dünümüz.

Sokaklarda piller görüyorum. Artık birçok Belediye atık konteynerleri hazırlamış bizler için. Çok mu zor oraya atmak?

Sonra kitaplar, defterler görüyorum çöp yanlarına, atmayın kardeşim kilosu 50 kuruşa alınıyor. Para ile satmazsan öylesine ver.

 

Ya da giysiler ayakkabilar, eşyalar, elbiseler görüyorum. Yıka kardeşim evinde güzelce ütüle-paketle ve ulaştır sahiplerine, ulaştırmıyorsanda gözüne sokar gibi ihtiyaç sahiplerinin atmaya çamurların, yiyeceklerin arasına...

 

Bu arada mutfaktan giden sebzeler var değil mi? Onlarda değerlendiriliyor, bilmiyorsan aç oku elinde telefon saatlerce nereye bakıyorsun?

 

Değişmez ben işte kendimce konuştum durdum

 

Siz bilirsiniz!

 
Toplam blog
: 29
: 81
Kayıt tarihi
: 22.11.19
 
 

Dünya dolu malın olsa neye yarar!!! ..