Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sigara Paketinde Uyarıcı Yazı

Allah şu insanoğlunu haklı etmesin!

Milyonların içtiği sigaranın üzerine “İçersen ölürsün” yazılır mı ya!

Yok mu bunun başka bir yolu!

Sigaranın zararı bir yana içtiği her sigarada ölür zaten!

Böyle tedbir olmaz ki, insan haklarına aykırı!

Bunu yapabildiğine göre yasaklayabilirsin mesela.

Uyuşturucuyu yasak ediyorsun, gördüğümüz kadarıyla sigara da aynı.

Bence bu uygulama yasaktan da kötü. Üç kuruşluk keyif alacak “İçersen ölürsün!”

Tiryakilere değil içmeyen ya da henüz başlamamış olanlarda caydırıcı etkisi olur, ihtimal bu düşünülmüş olmalı; ama içenlere işkence.

Sigara içenlerin psikolojisi bozulur diyorum ben. Paketin üzerindeki “İçersen ölürsün” uyarısını görerek ben şahsen içemezdim, bırakamıyorsam da kafayı yerdim!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..