Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '09

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Sigara şirketlerinde kariyer

Sigara şirketlerinde kariyer
 

Bugün bir iş ilanı gördüm. Türkiye’deki en büyük yabancı sermayeli tütün firmalarından biri gençlere parlak bir kariyer imkanı sunuyor. Zaten iyi eğitim görmüş gençlerin de girmek için can attığı, 15 mülakat ve 28 sınavla işe alım yapılan, işe girdiğinizde de zaten 30 yaşını aşmış olduğunuz dolgun maaşlı bir firma yani.

Düşündüm de bir sigara firmasında çalışırken kişiyi ne motive eder? Topluma nasıl bir fayda sağlarım ki ben bir tütün firmasında çalışırken? Bu firmalarda çalışanlar vicdanlarıyla baş başa kalınca nasıl rahatlatıyorlar kendilerini? Ben mi çok masum ve safım acaba? Yani bir garip geliyor düşünsenize yaptığınız iş milyonları kansere sürüklemek, adam öldürmek (kısmi cinayet), sağlıksız yaşam standardını aşılamak ve daha bir sürü kötülük. Bense bir pazarlamacı olarak oturup insanlara nasıl daha çok sigara içirtebilirim derdine düşeceğim, aman yarabbi!

 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..