Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sigara yasağı 19 temmuzda cidden başlıyor!

Sigara yasağı 19 temmuzda cidden başlıyor!
 

..ben içerim!..


1974e dönsek, Kııbrıs'a çıkarma yapıyoruz. 20 temmuz. 19 temmuz 1974te cigara yasağı koysan ne olacaktı? Asker, cigaradan mı ölecekti? O zaman yedeksubaylara "silahlı kuvvetler" erat kısmısına "asker" cigarası istihkak edilirdi. 20 temmuzda ki çıkarmada şehit olanlar cigaradan ölmedi.

Sen hiç bir hazırlık yapmadan "yasak" dersen herkes o yasağı bir şekilde deler. Her şeyimiz AB oldu da bir sigaramız mı kaldı? Ada'ya gideceğim. Evden çıkıp taksiye bindim, YASAK!.. Vapura,deniz otobüsüne, motora bindim, YASAK!

Avrupa, "Türk gibi sigara içer!" diye bir vecize yumurtlamış.Doğru, biz çok sigara içeriz. İçenler de insan! Gerekli düzenlemeleri yap, ondan sonra bir düzene sok. İçmeyenler mağdur olmasın, ama içenler de kafayı oynatmasın.

İçenleri yok saymak yanlıştır. Çare bulamazlarsa bana gelsinler!

Bu kadar katı sigara yasağı bela getirir..İçmeyenler kusuruma bakmaz inşaallah!..

Bir deneme yapın, çok zor değil. Kabataş'tan Adalar'a, aynı saate iki vapur koyun. Biri "içilen", diğeri "içilmeyen".. Bakalım hangisi dolacak?

Sürç-ü lisan ettiysek affola!..

http://img268.imageshack.us/img268/6376/sigaraa.jpg

<ımg border="0" alt="19_temmuzt_t_nyasak.jpg" src="http://www.mamutistan.com/mynet_resimlerim/19_temmuzt_t_nyasak.jpg" width="640" height="432">

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..