Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Sigarasız haftasonu

Sigarasız haftasonu
 

Sigarasız geçen haftasonu ardından 

Bursa yarışları koştu bugün.

Atlar sağolsun tütün sorunum çözüldü.

Kalan parayla iki duble rakı içtim

ve kızlar yağmur

ben çöl ikliminde ortadoğu ülkesi. 

 

Genç kızlar bira içip geğirirken

biz erkekler oturmuş onları arzuluyorduk

çünkü yapacak iyi bir işimiz yoktu.

 

Balina spermine batırılmış

hareketsiz ve yapışık oturuyorlar

kız kıza

ve büyük ihtimal bir süre önce

dükkanı kapatmış.

 

Sonra bar sahibi kadın geldi

aptal ifadesiyle geçip karşıma oturdu.

Buna rağmen seksi görünüyor.

Yanımda oturan çift sürekli konuşuyor.

kızın sınavları vardı anladığım kadarıyla

ve genç çocuk kızın bacağını okşuyordu

eşofman üzerinden

sonra ben de heveslendim

ama ahlak, dedi birisi

ki

ben hiç söz dinlemem

dinleyeceğim tuttu

ve bir kadeh daha söyledim.

 

Eski bir tanıdık gördüm sonra.

Bir vakit iç sıcaklığını ölçmüştüm.

Şimdi görmezden geliyoruz birbirimizi.

İnsan nefret edecek bir şey buluyor.

 

İki kitap var yanımda biri

Osmanlı Devletinde Siyaseten Katl

diğeri Edip Cansever

belki iç açıcı bir şey çıkar.

 

Boşlukta asılı düşünceler salınıyor bar tezgahına. 

Leban, İbranice ve Arapça’da aynı anlamı veren tek kelime

beyaz ve Lübnan anlamına geliyor.

Kat yaprağı çiğniyor Yemen halkı.

Karan, parıldamak.

Betül, bakire.

Knidos kentinden çıkan mermerler

Dolmabahçe Sarayı’nda kullanılmış.

Ali Emiri, Divan-ı Lügati’t Türk’ün tek nüshasını bulan kişi.

Dünyada tek nüsha, inanabiliyor musunuz?

Ali Emiri öldüğünde bütün sahaflar kepenk indirmiş.

Cumhuriyetin ilk yıllarından bahsediyorum.

Şimdi bunu yapan kaldı mı? 

 

Cemal Süreya, Acıbadem’deki evinde

oğlu üşümesin diye dergilerini sobada yakmış.

Hala şair olmak isteyen var mı?

Mutlaka vardır, özellikle yaz aylarında.

 

Eskişehir’de Tepebaşı Belediyesi

pazartesi günü ücretsiz sinema sunuyor

bugün aradım bir şey bulamadım

öğrendim ki yazlık bir yere geçmişler

pazartesi günlerini sinemaya ayırabilirim.

 

Sanat kadından sonra gelmeli

çünkü sadece kadın doğrudan cehenneme

götürebilir erkeği.

 

Boşuna arama

bam teli yok

bu şiirin…

 

 
Toplam blog
: 57
: 122
Kayıt tarihi
: 25.04.12
 
 

İnsan ve hayvanı bir severim. Saygıdan hoşlanmam. Zımparalanmış köreltilmiş sevgiden de.. Kib..