Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Sigarayı bırakıyorum

DUMANSIZ SİGARANIN
KÖPÜKSÜZ BİRANIN
SENSİZ ŞU HAYATIN diye başlayıp,

DUMANIN BIÇAK GİBİ
DELDİ GEÇTİ CİĞERİMİ
SANA VERDİĞİM CİĞERİMİN diye devam eden dizeleri yazan ustanın ellerine sağlık. Tabi ben biraz sözleriyle oynadım ama yine de hoş oldu.


SİGARA....., ne desem, nasıl anlatsam inanın bilmiyorum ama bu sözlerin hiçbir özendirici tarafı yok bunu bilesiniz.

BIRAKIN KARDEŞİM İÇMEYİN ŞU ZIKKIMI.

Benim burda hatırlatmak istediğim tek şey şu: SEVDİĞİNİZ ŞEYLERDEN AYRILMANIN VERDİĞİ ACI.(sigara bahane)

O ufacık lanet olası zıkkım, sigaradan ayrılırken, ne kadar acı çektiğinizi zannediyorsunuz. Halbu ki ya arkanızda kırarak bıraktığınız insanların çektiği acı. İnanın sigaradan daha fazla delik açıyor insanın ciğerlerinde.

İNSAN ASLA UNUTAMIYOR, HER ZAMAN İÇ BURUKLUĞUYLA HATIRLIYOR.

İnşallah sevip de bırakmak zorunda olduğunuz tek şey sigaranız olur.

 
Toplam blog
: 7
: 541
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

35 yaşındayım. Anneyim, eşim, ev hanımıyım.  1989 yılında gazi üniversitesi işletme fakültesini..