Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '11

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Sigarayı bırakmanın kolay yolu

Sizce sigarayı bıraktığınız …

  • ilk günlerde kendinizi kötü hissetmezseniz,
  • gergin günler yaşamazsanız,
  • hayatınızdan hemen daha fazla keyif almaya başlarsanız,
  • stresli durumlarda sigara aklınıza bile gelmese,
  • kendinize güveniniz artsa,
  • konsantrasyon bozukluğu yerine konsantrasynunuzda ciddi bir artış yaşasanız,
  • içen arkadaşlarınızın yanında kendinizi yoksun hissetmezseniz
…yine de iradeye ihtiyaç duyar mısınız?
  • Sizce sigarayı bu kadar kolay bırakmanın bir yolu var mı?
  • Evet var

  ALLEN CARR SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU

İradeyle Sigara Bırakılmaz, Bırakılsa da İşkencedir!
 
Allen Carr yönteminde 6 saat süren keyifli, eğlenceli bir terapi seansı sonunda sigarayla ilgili beyninizdeki tüm imgeler yıkılıyor, sanki mucizevi bir şekilde beyninizde bir düğmeye basılıyor ve artık siz sigara istemeyen-özlemeyen bir insan olarak oradan ayrılıyorsunuz. Her tiryakini hayalindeki düğme aslında var, ancak doğru yöntem uygulandığında bu düğme çalışıyor. 6 saat önce kısmen mutlu-rahat, ama bir yandan da çelişkilerle dolu bir sigara içicisi yerine, tamamen mutlu bir sigara içmeyen oluyorsunuz. Hep derler ya bu meret beyinde bırakılır, işte Allen Carr yöntemi de beyinde bırakmanın anahtarı ya da sigara labirentinden çıkmanın haritası. İnanması güç ama o kadar kolay.Üstelik 3 ay içinde sigarayı bırakmazsanız, 2 kez destek seminer hakkınız var, yine olmazsa paranızı da iade ediyorlar, yani kaybedecek hiçbirşeyiniz yok .
 
Çok hazır olmanız gerekmiyor, kesinlikle bırakmak istiyorum diye düşünmenize de gerek yok. İçinizde ufak bir istek olsa yeter, zaten her tiryakinin içinde bir yerde o istek gizlidir, ama korkar, çünkü onsuz nasıl yaşayacağını hayal bile edemez. Yok ben kesin bırakmak istemiyorum , ben sigara içmeyi seviyorum, çok keyif alıyorum dediğinizi duyar gibiyim. O zaman size terapiden ufak bir diyalog, bence çok çarpıcı.
Terapist: Çocuğunuz var mı?
 
Sigara içicisi: Evet var
 
Terapist: Allah bağışlasın, onun ileride sigara içmesini ister misiniz?
 
 
Sigara içicisi: Hayır asla, Allah korusun, bu da sorulur mu doktor bey.
 
Terapist: Aaaa, çok şaşırttınız beni, ne için hayır dediniz ki. Madem çok zevkli, çocuğunuz sizin en değerli varlığınız değil mi? Bir an önce başlasın o da bu zevki tatsın, insan en sevdiği varlıktan bu zevki mahrum bırakır mı?
 
Sigara içicisi: Olur mu öyle şey, tamam ben keyif alıyorum, ama zararlarını da biliyorum, o yüzden istemem tabii.
 
Terapist: Ben de şaka yapmıştım, zaten siz de zevk aldığınızı zannediyorsunuz
, size bu 6 saatin sonunda bunu kanıtlayacağım.
 
Eğer şu yukarıdaki diyaloğu içiniz sızlayarak, ah keşke kolay bir yolu olsa bıraksam diyorsanız. Hemen tıklayın.
 
 
Sigarayla ilgili merak ettiğiniz her şey Allen Carr Türkiye Merkezinin web sitesinde. Uzman videolarını seyredin, yazıları okuyun, artık bahaneleri bırakın, çok fazla ertelemeden, önce kendinize 3 haftalık bir program yapıp en uygun zamanda bu merkezi arayın,
çocuğunuz ve kendiniz için bir iyilik yapın. Çünkü çocuklar sözden çok davranışı örnek alırlar.
 
14 yaşına kadar bir çocuğun 80.000 kez beyninin sigarayla yıkandığını biliyor muydunuz?
 
Sigaranın zararlarını anlatmanın içme oranını arttırdığını biliyor muydunuz?
 
 
! ! ! LÜTFEN UYANIN ARTIK ! ! !
KEYİF VERİR, STRESİ AZALTIR, SIKINTIYI GİDERİR, KONSANTRASYONU ARTTIRIR, SOSYALLEŞMEYİ SAĞLAR MASALI KOCA BİR YALAN ! !

  

Sigarayı bırakmayı zorlaştımanın en önemli sebebi sigaranın bir keyif kaynağı olduğuna inanmaktır.Aslında sigara içmek keyifli değildir,bakın nasıl

Doktoramcam.com

Facebook/Doktoramcam

Twitter/doktoramcam

                                                                                                                                                                                                                                                             

 
Toplam blog
: 374
: 1291
Kayıt tarihi
: 04.08.11
 
 

09.05.1970 tarihinde İstanbul’da doğdum. İlköğrenimimi Göztepe Yeşilbahar İlkokulu’nda yaparak 19..