Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Nafiz Kılıçalan

http://blog.milliyet.com.tr/besiroglu

19 Eylül '19

 
Kategori
Şiir
 

Sığmazam (Nazire)

Çatal yürek taşirem çağ devrane sığmazam
Gam ile yoğrulmuşam ham zamâne sığmazam
 
Zat ile olmaz işim hakka tapan ademem
Aleme pir gelmişem âlî şâne sığmazam
 
Hakka ittiba edip malamat işret tarzım
Meyhaneden beriyem hanûmâne sığmazam
 
Başkaldırdım nefsime geldi anda bade hun
Hakikatte ben deyip âsumâne sığmazam
 
Geldim fani aleme usanmadım çileden
Dil de tadım kalmamış şadûmâne sığmazam
 
Sureti hakkım deyip keyfiyette deliyem
Kisb-i kârdan geçmişem bendehâne sığmazam
 
Ne sedefem ne inci hepisinden münciyem
Kemiyeten zenciyem acizâne sığmazam
 
Gerçi geçti nevbahar yitti elden muntazam
Gönül uslandı şimdi cism u câne sığmazam
 
Mûti beğlerden say.. ki, hemi Beşiroğluyam
Deli Dumrul gadası  her meydâne sığmazam
 
Beşiroğlu ... 08.05.2018
 
 
Toplam blog
: 58
: 49
Kayıt tarihi
: 21.08.19
 
 

 Emekliyim.. Şiir, edebiyat ve güzel sanatlara ilgi ve alaka duymaktayım.  ..