Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '10

 
Kategori
Kitap
 

Sihirli 40 Hafta ve 40 Sihirli Gün

Sihirli 40 Hafta ve 40 Sihirli Gün
 

Çocuğum, kitabım, ben ve SİHİR 

Günlerdir ağzımda bu şarkı var.’ 

Ben bir küçük kızım, tüm dünyayı kurtarmak isteriiiiiiiim Benim işim bu, sihirli bir yaşaaaaaaam’ 

Söylüyorum durmadan. NEDEN? 

Çünkü ‘SİHİRLİ 40 HAFTA ve 40 SİHİRLİ GÜN’ kitabımı bitirmek üzereyim. İçim kıpır kıpır, yüreğim kıkır kıkır. 

Ve söylüyorum: ‘İçimden bir ses duyduğumda, takip ettim kaderimi, geldim buraya’ 

Ve buradan da sesleniyorum SANA, ‘sen, bana baktığında bunu gör!’ 

Yani sihirle, melekler yardımıyla her hayalinin gerçekleşebileceğini! Hadi canım, ne sihri, çocuk mu kandırıyorsun derseniz bana. HAYIR derim.

Çocuklar sihiri hatırlatır sadece bana. Hani unutuyoruz ya büyüdükçe SİHİRİ. Yok sayıyoruz. Olmaz diyoruz. 

Var işte. Çocuğumun bana hatırlattığı SİHİR var! 

Bu yüzden bu kitabın adı SİHİRLİ! 

Ve bu sihirde kimler mi yardım etti! 

Asude Oflaz-Ebe- www.hamilelikokulu.com 

Ayşe Tolga- www.aisha.com.tr 

Esra İlter Demirbilek- Esra senden de bir site bekliyorum çizimlerini herkes görsün artık 

Özlem Ercan www.elvedaofis.com 

Bu kitapta bir de EMZİRME MANİFESTOSU var ki, adlarını yazmadan olmaz. Neden? 

Onlarda sihire inanıyor, bir gün bu manifestonun hayata geçirileceği konusunda hayallerinin peşinden gidiyorlar diye… 

Elif Doğan- www.blogcuanne.com Simge - http://calisangebe.wordpress.com 

Şimdilik bu kadarız. Aramıza katılacak olanları da sevinçle karşılamaya hazırız. 

Bu kitabın yazar-çizer gelirini Çanakkale-Onsekiz Mart Araştırma Hastanesine kuvöz alımı konusunda bağışlamak dileğimiz. Kim bilir belki bir gün, yine bu blogda hastanenin yeni doğan biriminde sizlerin desteği ile almayı başardığımız kuvözün önünde çekilen bir fotoğrafımı koyarım. Muhtemelen sevinçten ağlamışta olurum.

Sizce tüm bunlar bir hayal mi? Sihirle bir şey olmaz mı? 

Ben yaptım, bu kadar oldu? 

Bu kitabın melekleri Asude, Ayşe, Esra, Özlem, Elif, Simge sayesinde daha da çok şey yapacağız. 

Kim bilir, belki çektireceğim o fotoğraf karesinde hep birlikte oluruz. Şimdi linki tıklayın, şarkıyı dinleyin ve eşlik edin. 

Sihir size de bulaşır belki…sevgiyle… 

http://www.muzikce.net/5174/dinle-grup-hepsi-sadece-bir-kiz-only-a-girl.html 

SADECE BİR KIZ 

Ben küçücüktüm
İçimden bir ses duyduğumda
Takip ettim kaderimi
Geldim buraya
Ve ben farkındayım
Gücümün doruğundayım
Karanlıklara pes etmek yok
Sen bana
Baktığında bunu gör

Ben bir küçük kızım
Tüm dünyayı kurtarmak isterim
Benim işim bu
Sihirli bir yaşam
Bazen istesem de
Herkes gibi olmak
Herkes gibi yaşamak

Yarın ne getirir bilmem
Vazgeçmem pes etmem
Çünkü gelecek herkese gülecek
Sen hayatına sihiri geri getir
Gerisi önemli mi sanki
Yum gözünü
Ve hatırla
Hayatta ilk şarkını

Ben bir küçük kızım
Tüm dünyayı kurtarmak isterim
Benim işim bu
Sihirli bir yaşam
Bazen istesem de
Herkes gibi olmak
Herkes gibi olmak
Sihirli dünyamda
Bilmediğim şeyler görmek güzel
Hayat bir macera

Ben bir küçük kızım
Tüm dünyayı kurtarmak isterim
Benim işim bu
Sihirli bir yaşam
Bazen istesem de
Herkes gibi olmak
Herkes gibi yaşamak 

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..