Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '09

 
Kategori
Siyaset
 

Şiir gibi açılım!

Şiir gibi açılım!
 

biz de imralıya dikelim bundan!!!


Ben mi kaçırdım yoksa?

“Amerikadan ses gelmiyor!”

Hani sel baskını olur , Amerikan sözcüsüne sorulur!

“Ne düşünüyorsunuz Türkiyedeki sel baskını için?”

“Türkiyenin en kısa zamanda sele bir çözüm bulacağı inancındayız! Bentlerin yıkılması çimento eksikliğindendir! “

Hemen teşhisi koyarlar!

Bizimkiler önlerini mi kestiler acaba!

“Bu bizim kendi meselemizdir. Elalemi karıştırmayız!”

Gittikçe demokratik, bağımsız bir ülke oluyoruz! Ülkem adına seviniyorum!

Bugünleri de görecek miydim!

Not: Şiir gibi oldu değil mi!!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..