Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şiir Kadınım

Şiir Kadınım
 

Güneşi sevmek gibi sevdim seni..

Isıtırken kalbimi , sana dokunamamayı da kabullenerek..

Seni kendime benzetmeye çalışmayarak

kendimden bir ben daha yaratmaya çalışmayarak.

çünkü işte seni sevdim ya zaten..

tamamlayabildiğim için eksik unsurları..


köleleşmeden köleleştirmeden sevdim seni

özgürce


sahiplenerek ama satın almadan sevdim..

seni severken etrafında ki herşeyi sevdim...

seni tamamlayan senin tamamladığın herşeyi

dokunduğun çiçeği aldığın oksijeni

etrafını kaplayan havayı

evrende kapladığın hacmi sevdim...

seninle aynı anda gülebilip ağladığımız için

ağlayabildiğin için

aynı gökyüzünü paylaştığımız için sevdim..

sevmek yanında olabilmektir diye bilmiştim...

beraber değişebilmek, zorlamadan zorlanmadan

kaçmadan kovalamadan sevdim seni..

bir bebeğin gülümsemesi gibi..

sıcacık kurgusuz hesapsız..

dilenmeden dilendirmeden sevdim seni..

kıvranmadan kıvrandırmadan...

kapı önlerinde sürünmeden sevdim..

ezerek sevmekten gizli bir haz alıp

hüner sayanlardan hızla kaçtım da sevdim ..


öğrenmeden sevmemeli zaten..

şimdi sana kalbimle kitaplarımla kedimle kelimelerimle..

çıplak ayaklarla geldim de sevdim seni...

sevdim sen de beni seviyorsun ya da

Sen de sev beni diye değil...

sevdim bir kitaba kaldığım yerden devam etmek gibi değil

seni öğrenip anlayıpta sevdim..

aslında bilmiyorum neden sevdim seni..

herşeyden en önemli ve hatta nedenini dizemediğim satırlara..

en büyük unsuru en büyük özne ve hala sır kalacak en kuytuda

en gizli nedeni..

seni ''sen'' olduğun ve sana '' sen'' diyebildiğim için sevdim..

bu arka bahçede

şiirlerin içinde ki sen olduğun için sevdim seni şiir kadınım..

 
Toplam blog
: 37
: 673
Kayıt tarihi
: 11.05.10
 
 

Ankaralı bir grafiker... Şiir yazdığımı farketmem yeni bir keşfim. Mutluluk veriyor. Daha öncesinde ..