Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '09

 
Kategori
Blog
 

Şiir kitabım "Üçgen Adamlar"çıktı.

Şiir kitabım "Üçgen Adamlar"çıktı.
 

Yaşadığım, yaşattığım, mutluluklarım ve kederlerim; kısacası hayatımı mısralara döktüğüm "Üçgen Adamlar" şiir kitabımın "İKİNCİ ADAM YAYINEVİ"tarafından basımı tamamlandı. İlk kitabım. Gerisi geliyor. En kısa sürede diğerleriniğnde baskıya vermeye çalışacağım. Kitabım hakkında eleştiri ve yorumlarınızı bekliyorum.Yorumlarınızın diğer kitaplarım için rehber olacağına inanıyorum.

Ayrıca yendiğim kanser rahatsızlığımla, savaşımı anlatan göz yaşlarımla yazdığım ve göz yaşları içinde okuyacağınızı tahmin ettiğim"BİR YAŞAM DEĞİŞTİ"kitabım gelecek ardından; ancak duygusal anlamda, yazarken yeniden o günleri yaşamak beni yorduğundan ağır ilerliyor bu kitabım. Onun için, beni mutlu eden çocuk öyküleri yazıyorum aralarda. Bu öyküler bitmek üzere. "BİR YAŞAM DEĞİŞTİ" kitabımdan önce onları yayınlayabileceğiz sanırım. Sevgili Blog Dostlarım, sizlerin yorumları benim için önemli. Destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim.Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 47
: 705
Kayıt tarihi
: 18.05.09
 
 

1968 İskenderun doğumluyum. 1988 yılında Hatay Eğitim Yüksek okulu Sınıf Öğretmenliği, 2002 Anadolu ..