Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '14

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Şiir kitabım

Yıllardır şiir yolculuğundayım. Bu yolculukta karşılaştığım, etkilendiğim duygularımı şiire döktüm. Kah neşeli, kah efkarlıydım. Kızdım, öfkelendim. Bu yolcuğun sonunda istedim ki bir kitapla biraz mola vereyim. Elbette bu yolculuk devam edecektir. Ömrüm yettiğince.
Bir imza günümde sizlerin de bu molada olması sevincim, bir dahaki şiirlerime enerjim olacaktır. Kitaba adını veren Çakıl Taşları adlı şiirimle sevgi ve saygılarımla. 

Henüz şiirimi yazamadım 
Sen uzakların sisli görüntüsünde kıyılarımdaki çakıl taşlarının çoğalışlarını izlerken ben, gözlerimin perdesini henüz aralayamadım. 

Cesaretim olmadı hiç 
o çakıl taşlarını bir bir suya atmaya 
ve harelerin içinde 
onların yok oluşlarına bakmaya

Sen yine de hep kal sisli görüntülerde 
cesaretimi bekle 
kıyılarımı gözetle
belki bir gün... 
belki bir gün tüm çakıl taşlarını atmış 
dönüşlerin gemilerini yakmış 
özgürce limanına demir atmış biri olarak 
geleceğim sana. 
beni oradan hep özle.

Özle ki yaşatayım seni sislerin içinde de olsan 
özle ki cesaretimi umutlarımla büyütebileyim 
kolay değil ki korkaklığın kıyılarında 
çakıl taşlarının ağırlığıyla yaşamak 
ve her dalga vuruşlarında çaresizce 
ıslak çoğalışlarına bakmak
şunu bil ki sevgili; 
istediğin kadar isteyebilirim 
kaldığın kadar kalabilirim izlerinde
benim de tek istediğim; 
onları bir bir suya atmak

özle ki yaşatayım seni sislerin içinde de olsan 
özle ki cesaretimi umutlarımla büyütebileyim 
kolay değil ki korkaklığın kıyılarında 
çakıl taşlarının ağırlığıyla yaşamak 
ve her dalga vuruşlarında çaresizce 
ıslak çoğalışlarına bakmak
şunu bil ki sevgili; 
istediğin kadar isteyebilirim 
kaldığın kadar kalabilirim izlerinde
benim de tek istediğim; 
onları bir bir suya atmak

 
 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..