Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '20

 
Kategori
Şiir
 

Şiir Kokuyor Hayat

 
 
Şiir..
 
Şiir ile ışıldıyor zihnim,
Şâr oluyor ruhum,
Taşıyor kâlbim,
Edebiyat denince..
 
Yazar değilim,
Şâir hiç değilim.
 
Seviyorum, 
âŞk acısı çekmiş şâirleri.
 
Seviyorum,
âŞkını şiirlerde arayan,
Şiirlerde âşkını yaşatan,
Şiirlerin Sevgililerini,
Bir de
Şiir olsun,
Şiir koksun,
Şiir ile dolsun hayatım,
Diyen;
Şâirlerin ilham perilerini.
 
Evet..
Olmazsa şiir sevdalıları,
Yazamaz hiç bir şâir,
Çalmaz ise gönül kapılarını,
Buram buram kokusuyla,
Âşkı sevenler
Ve tabiki
Âşık zedeler.
 
eN içten mısralar,
Âşık zedelerin ruhundan akar,
Damlar, damlar, damlar,
Damlar..
 
Şiir kokuyor, hayat.
Börtü böcek,
Karlı dağlar,
Yağdı yağacak yağmur,
Sırıl sıklam..
Islandım yine
Buğulu gözlerim,
Kâlbim ağlıyor aslında
Arsız, sözlerim.
 
Kimi seversem,
Yaşarım bir ömür,
Huzurlu,
Hüzünlü hafiften,
Dolaşırım, bulutlarda
eN mavisinden..
 
Sevsin,
Derim, 
Şâirleri,
Şiirleri.
 
Ben, şâir değilim,
Şiire âŞığım,
Hepsi bu kadar..
 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..