Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Şiir mi Dediniz? (Nedim' e)

MB şairlerin şiirlerini -belki yaşlandığımdan- ya çok "basit" buluyor; ya da "anlayamıyorum" ne yazdıklarından... İki uç yani... Biri oldukça basit, biri de alabildiğine kapalı... 

20 yıldır şiir yazmam... 

MB şairlerine belki örnek olur diye, NEDİM dostuma yazdığım şiir mi, şiirimsi mi, düzyazı mı neyse bir şeyler yazdım... Bana en yakın olan şiiir söylemini yani... 

Buyrun okuyun... Okuyun da beni ŞAİR niyetine saymayın sayın okur : 

....... 

NEDİM ' E

"Nedim'im, güzel insanım

Arkadaşım, yoldaşım,

Birlikte yürüdüğümüz yolda

Göğsümüzü kanatarak bağırdığımız:

"Bağımsız Türkiye"

....

Saçlarını uzat şimdi

Hani kelin görünmesin

Bir de

Kırlangıçlar yuva yapsın diye

....

Biz aŞkdeniz kadar suçluyuz

Çok uzun süre sustuğumuzdan belki de

....

Nedim'im, güzel insanım,

Arkadaşım, yoldaşım,

Aşkı bilenim, sağ elim, acemim !

Ne çok isterdik hatırla

İzmir, Narlıdere, Sahilevleri'nde

Bir "martı" olmayı...

Hani "çarmıhı sırtında bir İsa" ydı ya martı

Biz de on iki havari

Sahi kim ihbar etti bizi

Son yemekte... "

 

Ufuk Kesici / Antalya

 

 

 
Toplam blog
: 75
: 364
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

55 yaşında dershanelerden SSK emeklisi edebiyat öğretmeniyim... Aslen İzmirliyim... 95 yılından b..