Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Şiir miir : Kalp meselesi

Şiir miir : Kalp meselesi
 

 Tombul kızların da kalpleri vardır
 Onlar da tapar mavi kuşlara
 Denizden havalanan martılara
 Dağ koyaklarına sinen kekliklere.

Romanların da kalpleri vardır,
 Onlar da tapar yakışıklılara
 Kalplerinde aşk ateşi olanlara
 Ve birden havalanıp uçanlara..

Kedilerin de kalpleri vardır,
 Bir gün aşık olurlar onlar da
 Önünden kaçıp giden sarmanlara
 Ve kanatları buluttan olanlara.

Benim de kalbim vardı hani
 Ben de aşık olurdum bir zamanlar
 Sarışınlara ve mavi gözlülere
 Hala da öyle, huyum kurusun.

Sonra ne oldu zamanla
 Kalbimiz artık bir lebi derya
 Kıyısında karabataklar yuva kurmuşlar
 Erguvanlar baka dururlar ya..

Bacasından kara dumanlar tüter
 Önünden kara trenler geçer
 Daha ötede selvilikler
 Demek ki senin de kalbin vardı ha. 

Tombul kızların da kalpleri vardır
Onlar da tapar mavi kuşlara
Denizden havalanan martılara
Dağ koyaklarına sinen kekliklere.

Romanların da kalpleri vardır,
Onlar da tapar yakışıklılara
Kalplerinde aşk ateşi olanlara
Ve birden havalanıp uçanlara..

Kedilerin de kalpleri vardır,
Bir gün aşık olurlar onlar da
Önünden kaçıp giden sarmanlara
Ve kanatları buluttan olanlara.

Benim de kalbim vardı hani
Ben de aşık olurdum bir zamanlar
Sarışınlara ve mavi gözlülere
Hala da öyle, huyum kurusun.

Sonra ne oldu zamanla
Kalbimiz artık bir lebi derya
Kıyısında karabataklar yuva kurmuşlar
Erguvanlar baka dururlar ya..

Bacasından kara dumanlar tüter
Önünden kara trenler geçer
Daha ötede selvilikler
Demek ki senin de kalbin vardı ha.

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..