Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '19

 
Kategori
Şiir
 

Şiir Sevdam

Şiiredir benim sevdam
Şiire sevdalıyım ben
Yazmak da
Okumak da keyftir bana
Bugün bir şiirimle
Baş başa bırakıyorum sizleri

HASRET ÇİÇEĞİM
İdam mahkûmuyum
Eylül gecelerinde
Ölmekten beterdir
Ölümü beklemek hücrelerde
Akortsuz bir sazdır kalbim
Kulağım seste
Düşen yaprağın
Haykırışı sezilir her nefese
Hasret çiçeğiyim tomurcuk
Taç olsam saçlarında
Güneş olsam ışısam
Sevinci görsem gözlerinde
Yıldızlardan bir demet yapsam
Uzatsam ellerine
Kurtulur muyum
Bu hasret korkusundan
Eylül gecelerinde

(Halil Güven- Mavi Kanatlı Kuş)



Saygı sevgilerimi sunuyorum
Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..