Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '07

 
Kategori
Şiir
 

Şiir Sevenlere-1

Şiir Sevenlere-1
 

Şiir sevenlere müjde. Bu köşede bundan böyle orjinal, sıfır kilometre şiirler yayınlanacak. Hayatın inişli çıkışlı kıvrımlarından alıntılar, yansımalar olacak. Belki bir çoğumuzun tattığı duyguları bu mısralarda bulacağız.
Evet, şimdi lafı fazla uzatmadan ilk şiirimize geçelim.

ESPADRİLLERİN ÜZERİNDE

Ayağımda espadril
Elimde bir papatya
İlerliyorum, iyimserlikle örülmüş
Mutluluk yolunda.
Çeşit çeşit simalar,
Ayrı ayrı düşüncelerle besenmiş
Yeşil bir bahçe
On iki telli gitar gibi
Değişik sesler, fikirler
Çekiştiriyor beni oraya buraya
Hangi limana yanaşacağım, söyler misin ?
Alıngan dostum
Mutlu olmak mı, mutlu kılmak mı ?
Kafamda durmadan dans eder
Ben espadrillerimin üzerinde
Yürürken sessizce...


 

 
Toplam blog
: 487
: 1730
Kayıt tarihi
: 01.04.07
 
 

1965 İstanbul doğumluyum. İTÜ Elektrik mühendisliğinden mezun oldum. Özel sektörde Kalite Bölümünde..