Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '19

 
Kategori
Şiir
 

Şiir Sevgim

Beni
Gerçek mutluluğa şiirlerim götürüyor
Mutluluk adına
Dönüp dönüp okuyorum onları
Ve eriyorum muradıma
Şiir sevgim
Sevgilerimin en güzeli benim
Buyrun bir şiirimi beraber okuyalım
...

ILGIN KOKUSU

Susuz ılgınlar gibi büyüdü sevdamız
Esirgense de bizden sevgidir mayamız
Koklanmayı özleriz de bilinmez yolumuz
Sevgi yüklüyüz sarar etrafı sevgimiz

Kır çiçekleriyiz açarız rengârenk
Kaya dibinde dere kenarında yek ahenk
Bazen koparılır boynumuz bilmeyiz nedir nefret
Bazen de oluruz sevgilinin düşlerinde renk

Dikenimiz bellidir dikensiziz okşayana
Ne duygular yaşatırız eğilip sorana
Vazoları doldurmak değildir derdimiz
Yârden ayrı düştük yâri özleriz


(Mavi kanatlı kuş-Halil Güven)


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..