Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '19

 
Kategori
Edebiyat
 

Şiir Tadında Mısralar Üzerine

 
Nakış nakış işlenen mısralar gün geldi sığmadı defterlere. Şairin yüreği  kabardıkça şiirler çoğaldı. Ve sonra bir kitap çıktı karşımıza. Ocak 2019'da okurlarıyla buluşan Şiir Tadında Mısralar pek çok konuyla ilgili şiiri, özlü sözleri ve beyitleri barındırmaktadır.
               
Okumanın, hele ki şiir okumanın son derece az olduğu ülkemizde şiir vadisinde gezinmenin gerçekten çok zor olduğunu biliyorum. Ama olsun ben yine de şiir yazmaya devam edeceğim. Yeter ki boynu bükük kalmasın mısralar.
 
Kitabımızdan alıntılar:
                
''Söylenecek çok şey vardı,sustum
Öyle bir zaman geldi, konuştum.''

''KELİMELERİM''

Bıçak gibi keskin dilim
Anlatılmazsın elemim
Yazmak diler taş yüreğim
Kelimelerim...
En acımasız sevenim.
              
Şiirlerin devamını okumak ve destek olmak için internet üzerinden takip edebilirsiniz. Şiirle kalın, hoşça kalın.
 
NAZİLLİ/12.02.2019/Necati DİLEK
 
 
Toplam blog
: 40
: 100
Kayıt tarihi
: 03.01.19
 
 

5 Nisan 1991 Aydın Sultanhisar doğumluyum. İlköğrenimi köyde tamamladım. Sonraki yıllar eğitim iç..

 
 
 
 
 
Toplam blog
: 40
: 100
Kayıt tarihi
: 03.01.19
 
 

5 Nisan 1991 Aydın Sultanhisar doğumluyum. İlköğrenimi köyde tamamladım. Sonraki yıllar eğitim iç..