Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Şiircesine, günlüğüm

28 Mart 2014, 11:35

Sordular aşk nerede?

Bildiğin ne?

Bildiğim avuçlarımda.

Nereden bilecekler?

Çelik elleri.

Aşk çeken yürekleri.

Gül kokan geceleri.

Ellerimde tuttum.

Gökyüzünün mavisini...

Gümüşsü türküler söyledim.

Yaktım ateşleri.

Ey sevgili gecede.

Bilinmeyen yıldızlar.

Kor türküler duydun mu?

Çağırdım bir avuç yıldızları.

Bulutları yaktım.

Parmaklarımda duruyor aşk.

Dolunaya tutuldum.

Gel …Tut  ellerimi…

Özledim senli günlerimi.

Senli  geçen sabahlarımı…

Çakıltaşlarını özledim…

 

(şiir geçti ömrümden-N.K.)

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..