Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '08

 
Kategori
Dostluk
 

Şiircini

Şiircini
 

Şiirimin birinde azıcık oynamak istedim,
Küçük bir değişiklik , küçük bir kısaltma.
Bir baktım tamamen farklı bir şiir çıktı ortaya.
Bu sefer de kendi şirimi çalmış gibi hissettim.
İyi ki ikisi de benim.
İşte o şiir bu şiir ,

........

Bir sabah ,

Bir de akşam .

İki kere çarpar beni sensizliğin.

Nasıl bir sızı,
Nasıl bir tutuklanma hali .
Nasıl bir sessizlik ki sensizlik.
Tam o anda,
Gözlerime, gözlerin bulaşsın istiyorum.
Yanaklarımdaki yağmurdan,

Kınalı bir sızı kalıyor yüreğime.
İşte bu anda ben.

Korkumdan, utancımdan.

Gövdemi bırakır giderim.
Kaçarım sensiz sessizliklerimden.
Duyma diye.
Gelme diye.

Şiirimin diğer hali mi?.
Şiir bloğumda vardı, blogcuda.
Adı mı ...
.... yazmayacağım.

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..