Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Şiiri Ver

- yazılı ağır metinlere gidelim-
(şarap asmalardan dökülsün-sözcüklerim iplere asılsın)

Mor aklın suçlarına-soluması güç havaya
Konuşmayı bozan kimyasallara-yorgun bir taşın üzerine...

(Aslını boynuma -yüzün düşümün içinde
kimsenin bilmediği hayattan-uyuşmuş bir arzunun yarı açık ucundan
gecenin aralığından geçir beni-geceden aşkın olsun sabah-günler oyunbaz olsun)

Tut -sökülsün dizeler-yanan sesim duyulmasın-
Bana şiiri ver...

Yokluğundan geliyorum-sarıları bırakıp geldim
Kırmızılarla gördüm-mor bir adam-ve bir kadın-el bombasının içinde
Kanatları kırık güvercinler-yerde yatıyor

Sabahı düşün-nefeslensin acılar
Şiir bozulmasın-Tı''dan za''ya kadar gidelim
Kanamayalım-sezmiyor başımız kendini...
İki güvercin biri-kendini gömer-ya da-kanatlarıyla saklanır...

rengin özesmi

 
Toplam blog
: 99
: 289
Kayıt tarihi
: 13.08.10
 
 

1961- Ödemiş doğumlu - Gazi Ünv.İksadi ve İdari Bilimler Fakültesi Mezunu - Şiirle uğraşıyor... ..