Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Şiirim sensizim beterim

Şiirim sensizim beterim
 

Ne ma’na gösterir duşundaki ol ateşin atlas 

Ki ya’ni şule-i cansuz-ı hüsn ü an mısın kafir 

Nedim

___________________________________________________
 
Uzaklardan çok uzaklardan
Şiir  çağırıyor beni yanına
Bir şiir bastım yarama
Bir güneş bastım yarama
 
Dudağımıza kırmızı bir kuş konar
Bir gül yaprağı ab-ı hayat bağışlar 
Aklımızın ve kalbimizin yel değirmeni
Yağmurlarla ıslanmıştır 
 
Zaman bir mihenk noktasında ağyar
Yıkıntıları eşelemekten yorgun düşsek bile
Gözyaşlarımızla tutuşmuştuk
Kırmızı şaraptık
 
Sevgili üzümlü rakım
Yıkanmayacak iki bardağımız var
Bir masada yalnız sen ve ben
Dünyanın en bahtiyar konargöçeriyiz
 
Nil Alaz
 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..