Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Şiirle Söz edek

Şiirle Söz edek
 

Abdülkadir Güler


Kadir Hocam'a Hitaben…..

 

Hoş geldin ilçeme, evime üstat

Gel seninle şairlerden söz edek

Yanık gönüllerden süzülüp gelen

Şiir akan nehirlerden söz edek

***

Unutalım, gam, kederi bu gece

Söz mülküne yol alalım gizlice

Cümle cümle çözülsün de bilmece

Mısra mısra şiirlerden söz edek

***

Her gönülde bir güzelin adı var

Söyle yârsiz olunur mu bahtiyar

Işıklandı geldin dostum bu diyar

Yolu meçhul şehirlerden söz edek 

***

Dertten ıslah oldum, dermanım derdim

Bu yola pür cefa rızamla girdim

Her canlı cansız da mucize gördüm

Ezel belli ahirlerden söz edek

***

Kadir Hocam, Yaradan’ım Kadir’dir

Senin gibi erdem ehli nadirdir

Kâinat mimarı kalplerde birdir

Kelam ehli mahirlerden söz edek.

***

Osman GÖKÇE

11.02.2010 – NAZİLLİ

Not: 11,12 Ocak 2010 tarihlerinde Nazilli Belediyesi ve Aydın Şairler, Yazarlar Derneği’nin ortaklaşa düzenlediği bir şiir sergisinde ben de bu sergiye şiirlerimle katılmıştım.11.01.2010 gecesi Şair Osman Gökçe’nin konuğu olmuştum. Gece boyunca çok değerli hizmetlerini gördüm. Ayrıca gece boyunca bir hayli sanat ve edebiyat konusunda bir sohbetimiz oldu.  İşte bu şiir, o gecenin anısına yazılmıştır. Sevgili Osman Gökçe’ye teşekkürler ediyorum. A.Güler. 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..