Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Şiirlerim kadar güzelsin

Şiirlerim kadar güzelsin
 

Yorgun Kalemim


Var mı senin güzelliğini tanıyan?
Yaşanmadan çözülmeyen sır sensin.
Kalmasa da güzelliğini duymayan,
Güzelliğini tarif etmek zor senin…
Şair benim, şiirlerimle ötüştün,
Bir güzel için can evimden tutuştum,
Yüreğime uzaklardan çığ düştü,
Yangınımı söndürmedi kar benim…

Niceler sultandı,
Seninle değişsin talihim bahtım,
Sana uygundur taç ile tahtım,
Akıl almaz güzelliğin var senin…
Şair iken âşık ettin sen beni,
Uzak iken yakın ettim kendimi,
Şiirlerimde yazar oldum ben seni,
Her oyunu bozan aşk sensin…
Yeryüzünde yaşanmıyor sevgisiz,
Barınağım gönül denen yerdeyim…
Senin adın aşk, sevgim ile sendeyim...

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..