Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Şiirlerim

Şiirlerim
 

BEN GENCİM

Ben gencim!
Her şeye kaşı duran.
Hiçbir şeyden korkmayan.
Dünyayı hiçe sayan.
Ben gencim!
Ama, bilememki yaşlılığı
Analığı babalığı.
Ne olur bana kızmayın.
Ben gencim!
Horlamayın beni kızdırmayın
Yerden yere vurmayın.
Belki zayıf anıma gelir.
İstemeden kırararım.
Ben gencim!
Güzelliğim önemlidir.
O minik akneler kaçırır
Uykularımı.
Ben gencim!
Aşık olabilirim bir gün
Anlamsız , yakışıksız birine
Karşı konulsa bile.
Ben gencim!
Ama, çocukluktan yeni
Çıkmıştım, daha dündü
Anamın kucağındaydım
Ben gencim!
Dedim ya, daha şimdi çocuktum
Zaman, zaman hırçınlaşır.
Tepinerek de ağlarım. 21/06/2004

 
Toplam blog
: 15
: 378
Kayıt tarihi
: 22.11.09
 
 

1961 İzmir doğumluyum. 21 yıl vergi dairesinde bilgisayar işletmeni olarak çalıştım. 2007 yılında..