Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Şiirlerimden :)

Ben Olabilmek.


Ben olabilmen için beni yaşaman gerekiyor.
Gülleri budarken gülümseyebilmen, sabah yastığınla bile selamlaşabilmen.

Yağmurun sesiyle resim yaparken beste beste müzik, dizi dizi şiir olabilmen gerekiyor.

Ben olabilmen çok kolay değil.
Her yüzde güzellik, her sözde iyilik, her acıda mutluluk görebilmen gerekiyor.

Unutmak ve affetmek en iyi dostun ise, hala ananın kuzusu isen ve ağlayabiliyorsan bebek gözyaşlarıyla belki ben olabilirsin.

Ama çok da özenme ben olmaya. Benim mutluluğum bana yetmiyor.
Var olan ne varsa benim olan, sen olamadıktan sonra mutluluktan öte azap oluyor.

Yalnız mutluluğun tadı çıkmıyor.

 

 
Toplam blog
: 2
: 236
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

M. Ulaş ATASOY Gazi Üniversitesi Arş. Gör. 1976 Akhisar/MANİSA da doğdu. E.Ü.Devlet Türk Konservatua..