Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Şiirleriniz. . . : " eller "

Şiirleriniz. . . : " eller "
 

Tut ki ellerimi can bulayım ey yâr. . .


Eller vardır bırakılması zor gelen. Tutunca sevgilinin elini insanın canından can gider. Hele o el bırakılırsa ne acılar doğar ve ne gözyaşlarını siler parmak uçlarıyla. Bu seferki konum " Eller " . İnsanın ya da her canlının asla onsuz yapamayacağı uzvumuzdan birisidir. Kimi zaman niyaz eder Yaratanına. Kimi zaman acı verir insana. Kimi zaman mutluluk verir cânâna.

Rahat ettin mi ellerimi bırakınca,
Yapayalnız... ?
Başka eli tuttun mu sımsıkı,
Kordonda dolaştığımız gibi ?

Açılır isyan eder sana ağlayan ellerim,
Sen beni unutsan da ben seni nasıl kalbimden silerim ?
Gecelerde tek dostum olsa da derdim kederim,
Sevmek suç olsun, ben cezamı seve seve çekerim. . .

Gökhan Cenker

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..