Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şiirli günlük

Şiirli günlük
 

kum...


Merhaba sevgili e-günlük
"İyi Bayramlar!" Gittiğim her firmada "günaydın, merhaba veya iyi günler" yerine bu selam biçimini kullanırım."iyi bayramlar!" Herkesin yüzünde bir gülücük, tebessüm oluşur. Bazıları aralarında fısıldaşır "ne bayramı bugün?" Beni tanıyanlar, tanımayanlara durmu izah eder:) Genelde siz tebessüm ettiğiniz zaman karşınızdaki de gülümsüyor. (zoraki de olsa) İnatla gülmeyen, iç sorunlarına gömülmüş zavallılar olsa da genelde insanlar gülümsüyor.
Hele çocuklar; Ne kadar saf ve temiz kalpliler. Yargılama, önyargı, yalan, hile, yapmacıklık, rol, sahtekarlık gibi kavramlardan uzak, sadece oldukları gibiler. Sevimli ve cana yakın. Ta ki yetişkin oluncaya kadar... Gittiğim evler de beni, (çocuklu evler de) kapı da genelde çocuklar karşılar. Onlarla konuşur, hal hatır sorarım. Çok hoşlarına gider. Tabi benim de çok hoşuma gidiyor. O pozitif enerjileri yok mu, gücüme güç katıyor. Çok güzel iletişim kuruyoruz. Benim onları sevdiğimi anlıyor ve onlar da bana sevgileri ile karşılık veriyorlar. Bakış açıları da çok güzel. Hep olumlu bakıyorlar, biz olumsuz bakmayı öğretmediğimiz ya da olumsuz bakışlarımızı görüp öğrenmedikleri sürece... Birkaç ana okulu müşterim var. İnanırmısınız içeri girdiğim anda içimi bir ferahlık kaplıyor. Cıvıltıları (ben onlara bağırış demiyorum) kulaklarımı okşuyor. Her birine gülümsüyor ve hepsinden karşılık alıyorum.
Bugün hava çok güzel. Sanki yazdan kalma bir gün. Havayı güzel gören kendini evden dışarı atıyor. Öğle saatlerinden beri cadde ana baba günü. Trafik ilerlemiyor. Ne kadar özlemiş insanlar güneşli günleri.
Sevgili e-günüğüm; bugün seninle çok sevdiğim bir şiir'i paylaşmak istedim. Hoşçakal
KUM
Sen kum nedir bilmezsin, Deniz nedir görmedin ki.
Yum gözlerini zamanı düşün, Deniz bir gözünde Kum bir gözündedir...
Sen taş nedir bilmezsin, Dağa çıkmadın ki.
Yürü ufuklara doğru, Dağ bir ayağında Taş bir ayağındadır...
Sen kül nedir bilmezsin Ateş yakmadın ki.
Uzat ellrini gökyüzüne, Ateş bir elinde Kül bir elindedir...
Sen kan nedir bilmezsin Ölmedin, öldürmedin ki.
Yat toprağa boylu boyunca, Ölüm bir yanında Kan bir yanındadır...
Sen aşk nedir bilmezsin Beni sevmedin ki.
Ağla, ağlayabildiğin kadar, Bütün güzellikler sende, aşk bendedir.
Ümit Yaşar

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..