Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Şiirseller

Şair dostların şiirlerini okuyorum ya burada... Özendirdi beni bu şair dostlar... Benden de çıka çıka ancak şunlar çıktı...

1.

Miladı bile belirsiz bir şairin
Mühürlenmiş dudaklarını öpsen
Ne kaybederdi
KIZlığın KIZgınlığından...


2. KARIMA

Ölmüşüm ya
Rüya işte bu
Tam da mezara indirilirken
Bacaklarına bakarken yakalıyorum kendimi
Dünyada görüp gördüğüm
Son bu...

3.

Yaşamında hiç NOKTA kullanmayan bir şair
Ne bilir ne anlar ki
AŞKLARI arasına NOKTALI VİRGÜL
Koymayı...

4.

Öğretmenin
"Burnu büyüdükçe
Tebeşiri küçülürmüş"
Emekli /emeksiz
Olduğumda anladım

5.

Elbet bir gün buluşacağız
"DEV" ve "RİM"
Böyle yarım kalmayacak


6.

Şarkılar hep aynı kalıyordu da
Sevgililer değişiyordu
Yaşamımda

7.

"MUTLAK AŞK" yoktur diyordu bir usta şair
Ben acemi şair ekliyordum
"MUTLAKTA AN'I YAKALAMAK AŞK'tır"...

8.
BİRİNE...

DOKUNUYORUM...

Şakaklarındaki nehirlerin
Gözlerine dökülüyor
Kirpik kıyılarda
Deltalar kuruluyor


DOKUNUYORUM

Atlası yırtık bir gökyüzünden
AşKDENİZ damlıyor

9.


YASAK BİR AŞKIN
Gizli sevişmesinde
ŞARAP VE EKMEK' le kutsandığımdan mı
Müslüman bir AŞK'ın
Yüreğime sığmaması...


10.


Bir "TEMMUZPATI" yım ben ÖLÜ SULAYICI
Sana
AşKDENİZLİ yemini
AŞKlanınca AÇACAĞIM
SULA beni...

Bu SÖZDE şiiirler, bence ŞİİRİMSİLER MB' nin en iyi şairlerinden biri dost Muharrem Soyek'e....

Beni gene şiire veya şiirimsi şeyler yazdırmaya özendirdiği için...

Sevgimle dost ...


04.04. 2009


UFUK İBRAHİM

 
Toplam blog
: 75
: 364
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

55 yaşında dershanelerden SSK emeklisi edebiyat öğretmeniyim... Aslen İzmirliyim... 95 yılından b..