Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şiirseverler alınmasın, ama!

Şiirseverler alınmasın, ama!
 

Şiirseverler alınmasın, ama...

Sitemize her girişimde, heyecanlı heyecanlı yeni yazıları okumak isterken, yeni yeni şirleri görmekten,

Ve sanki “grup terapisi çağrısı” yapan şiirleri okumaya çalışmaktan,

Şiirlerin genelde, aşk ve ayrılık acısı üzerine olmasından,

Memleketimizde herkesin kendini şair sanıp, şiir yazma hevesinden,

Birşeyler anlatmak yerine duyguları paylaşma hevesinden ,

Ve daha buraya yazabileceğim bir çok sebepten dolayı, şiirseverler alınmasın ama sıkıldım artık...

Ben bu platformu; düşünce ve yeni fikirlerin paylaşıldığı bir ortam olarak görüyorum ve görmek istiyorum.

İnsanların duygularını da paylaşmasında tabi ki bir sorun görmüyorum. Şiirden de nefret etmiyorum. Sadece “bir cümle ile” bile çok şey anlatılabileceğini biliyorum. Ancak dediğim gibi burası yeni yeni fikirlerin ve düşüncelerin çarpıştığı, çatıştığı ve seviştiği bir ortam olmalı.

Benim bir önerim var. Bana göre hepimizin paylaştığı “milliyet blog” ta; şiirler ve şiirseverler için “ayrı bir başlık” açılsın. Böylelikle bizde şiirler arasında düz yazı aramak zorunda kalmayız.

Bence herkes daha mutlu olacaktır.

Sevgilerimle.

 
Toplam blog
: 3
: 426
Kayıt tarihi
: 29.11.08
 
 

Dante'nin dile getirdiği yaştayım. Bana çoçukken dediler ki oku adam ol. Ben de okudum okudum. Okuma..