Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Şikayet!

Şikayet!
 

demiş bir şair AŞK 'a üç harflisin 
 doğumsun yaşamsın ölümsün

 
şikayetim var
ey hayat

“AŞK”ın “a”si deli
erdemli “ş” si veli 
nerede hani ”k” si senli benliydi
sığdıramam bizi daracık güne

 
üşütür ne varsa 
ayağıma gelir yaşlı AA deniz
sadece aşktan ağlıyorsan eğer ağlama dedim
dost “O” hiç hiçliğinden çoktandır bizar


şikayetim var
ey hayat


bi menfaatperest, baharı koyunlarında saklayanlar
ateşli dallarımda ateşli yollar, su sesi yanık çağlar
dudağıma bin mühür basılı, bir insan say açılmaz kapılar
görklü yangın bu yandığın, yaktığın kadarsın

yakar ne varsa
ben ayağına giderim yaşlı Karadeniz
sadece sevgiden gülersen eğer gülme dedim
dost “O” tutku tutkudan çoktandır yazar


şikayetim var
ey  hayat

kaç aşk sığar bi kalbine
bin Cebelitarık boğazı
tatlı suyun karıştırmazsın tuzlu suyuna 
 bin zamandır varlığınla mutlu yalnızlığım

demiştir bir şair DYÖ'sün
doğum yaşam ölüm'sün
sen bil-sen seni AŞK’ tır
dost “O” kadeh câm-ı Cemdir çoktandır dolar boşalır  

şikayetim var
ey hayat

şarabın kankırmızı, kanı sıcak- tut ki kardeş kanı-
içince tavus kuşu gibi güzelleşenlerden
içince maymunluk yapanlardan
içince aslan kesilenlerden
içince sonunda eşek olanlardan
 

marifet bendedir, iltifat beklemem
kelebek gözlü, koyun bakışlı
masallarda çürüyemem, öğrendim
 dost “O” maraz maraza adam çoktandır oyun bozar…

şikayetim var
ey hayat

 

 


nil  

 

 

 

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..