Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
470
 

Şikayetciyim, kocam bloglarımı okumuyor.

Şikayetciyim, kocam bloglarımı okumuyor.
 

internetten


Dünya kadınlar günü yaklaşırken, öncelikle tüm kadınların dünya kadınlar günü kutlarım. Tüm dünyada, biz kadınlara daha fazla ilgi ve alaka gösterilmesini ümit ederek, benim de bu günden beklentilerimi yazmak istiyorum.

Biz kadınlar, narin, duygusal kimi zaman da az biraz deliyizdir. Çok bilinmeyenli bir denklem gibi düşünün. Zordur bizi anlamak. İstemiyoruz derken, aslında istiyoruzdur. Ağlarken güler, gülerken de aslında ağlıyoruzdur. Bir erkek, tamam işte çözdüm bu denklemi diyorsa vay haline. Çünkü çöz, çöz bitmez bu denklem.

Ah kadınlar ah...

Peki ya erkeklere ne demeli? Hani şu benim kocam tipindekilerden bahsediyorum. Şöyle sırtımı uzatıp sadece spor kanallarını ve belgeselleri izleyen, halı saha maçına gideyim diyenlerden. Var mı sizin evde bu anlattığım türden?

Kayınvalidemin bir sözü var 'Gayli bunu da böyle kullancaz'

Yok ya, ben böyle kullanmak istemiyorum. Tamiratı falan mümkün değil mi? Ne bileyim bir servis falan çağırsak üstüne bir de para versek düzelmez mi?

Biz kadınların istediği tek şey, azıcık ilgi ve alaka hepsi bu yani. (Hoş bunu söylerken ben bile inanmıyorum ya neyse)

Her blog yazımda, bugün şunu yazdım, bak bugün de bunu yazdım diyorum.

Okudun mu? Okumadım, okuyamıyorum ki hayatım. Hayatım deme bana. Ya sen bu kadar mı az seviyorsun beni ya?

Şu canım blogda yazdığım yazıları bir tek benim kocam okumuyor. İşim çoooooook, çok çalışıyorum. Bizim evde son günlerin en moda lafı zaten çok çalışıyorum kelimesi.

Ben: Kaçta gelirsin?

Kemal: Bilmiyorum çok işim var.

Ben: Kemal ilgilen biraz şu çocukla.

Kemal: Çok yoruluyorum, çok çalıştım bugün.

Ben: Çok çalışıyorsun da yok bir numara, hani nerede bonuslar?

Kemal: Bugün konuşacağım, yatacak bu ay inşallah?

Ben: Ölme eşeğim ölme yani.

Çınar: Anne neden Babam çok çalışıyor?

Ben: İşi çok yoğun oğlum.

Çınar: Anne babam neden az para alıyor peki?

Ben: Oğlum ucundan azıcık koklatıyolar da ondan.

Çınar: Anne parayı mı koklatıyolar?

Ben: Yok oğlum ya kokluyor işte bişeyler ne yapcan sen?

Çınar: Ha haaaaa babam para kokluyooor.

Ben : Ay Çınar ya anlat, anlat bitmez bu hikaye.

Soruyorum şimdi size, eşimin çok çalışması benim yazılarımı okuma fırsatını yok mu eder? İnsan öğlen tatilinde bile okuyamaz mı? Bu yoğunluk engel mi benim yazılarmı okumasına? O yazsın bakalım bir yerde, bak nasıl ilgileniyorum onunla.

Blog ailesinde tanımadığım bir çok kişiden övgü alırken, bir senden alamıyorum bu övgüyü. Motive olmak, daha güzel yazılar yazmak istiyorum. Ya tamam hepsini okumandan vazgeçtim bari, senin için yazdıklarımı oku. Onları bile aylar sonra okuyorsun.

Sevgili güncem, bırakın kocamın burda benim blog yazılarımı okumasını, özel günlerde bile ufacık bir hediye almıyor. Ufacık derken, tektaş falan istemiyorum sakın yanlış anlaşılmasın. (Alsa fena olmaz ama) Sıradan, maddi değeri olmayan sadece beni tebessüm ettirecek şeylerden bahsediyorum. Doğum günü, evlilik yıl dönümü hiç birinde hediye yok. Biz kadınlar, hediye alma, gerek yok, istemeyiz derken aslında kesinlikle bir hediye bekliyorum diyoruzdur. Hadi bundan da vazgeçtim. Önceden gece on ikiyi bir geçe kutlardı doğum günümü, artık o saatlerde horul horul uyuyor. Horlaması da ayrı bir dert zaten. Uyurken şimşekler çakıyor kafamda.

Offffff Offfff.

Sadece, yalandan aşkım seni çok seviyorum. Kuru kuru kurbanın olayım yani. Yok öyle üç kuruşa, beş köfte. Bir de utanmadan çift kale maç yapalım mı demez mi? (Adamın hayatı futbol olduğu için başka türlü düşünemiyor) Şimdi ben, sana, doksandan bir gol atacam göreceksin. Hadi bakalım. Top yuvarlak şekerim hatırlatırım.

Seni burdan herkese şikayet ediyorum Kemal efendi. Hadi bakalım şimdi de okumada göreyim seni. Bloğumu okuyan herkes, paylaşım sitelerinde kendi profillerinde bu yazıyı paylaşsın.

Facebook'da Kemal , Başak’ın bloglarını okusun diye de bir gurup da kurmayı düşünüyorum. Bakalım ne olcak?

Okuma bakalım sen daha ne işler açacağım başına :)

Sevgilerimle...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

İlahi:) Çok hoş olmuş :)Eşim, internet ortamında başka bir alanda çok beğenilen bir yazardır. Bana der ki; beni herkes beğeniyor, herkes sıkı takipçim sen neden okumuyorsun? Haahaaa, şekerim bende yazarım yani kendi çapımda:) En son hangi yazımı okumuştun?:) Bu arada ben gizliden gizliye okuyorum tabii onun yazılarını, çünkü hakikaten çok matrak:) O da okuyormuş güyaa benimkileri ya hadi bakalım, ama nedense sorduğum sorulardan pek geçemiyor:) Bu arada Kemal Beyyyyy!!!!! :)

mea culpa 
 07.03.2010 0:52
Cevap :
Bence eşiniz sizi okuyordur diye düşünüyorum. Hani aynı işi yapıyor sayılırsınız :) Bizimki Allaha emanet yani. Bak yazı yazdık, oku seni şikayet ettim diyorum yinede iki gün sonra okudu. Kemal bey nerdeeeee? Görüntü var ses yok. Ayarlarıyla oynamam lazım :))Sevgilerimle...  08.03.2010 8:22
 

Fanatik Galatasaraylı ise reklamımı yapın, belki benim yazılarımı okur. Bu arada belki sizinkilere de göz atmış olur.. Denemekten ne çıkar di mi ya? :)

Bekir Gümüş 
 06.03.2010 18:14
Cevap :
Bekir bey benim bu kadar isyanıma bile iki gün sonra okudu. Ama tavsiye ederim tabi. Belirtirim ki bende sıkı bir Galatasaraylıyım, ayrıca okuyorum yazılarınızı. Deneyelim bakalım :) Saygılarımla,  08.03.2010 8:18
 

ben mail şeklinde gönderiyorum" deermişim:)) hayatı paylaşmak içinse evlilik, e bu da paylaşılsın demi ya? şaka bir yana güzel hoş bir yazıydı, sevgler, selamlar...

sema öztürk 
 06.03.2010 12:36
Cevap :
Demeyin yaaaa... okusunlar bloglarımızı hepsinde ayrı emek var. Paylaştıkca hayat daha bir anlam kazanır hem demi. Teşekkürler yorumunuz için. Sevgilerimle...  06.03.2010 13:30
 

Zamanla siz de alışırsınız...:)

fatma iyibilgin 
 05.03.2010 23:42
Cevap :
Alışırım demi :)) teşekkürler yorumunuz için.Sevgilerimle...  06.03.2010 8:44
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 163
Toplam yorum
: 574
Toplam mesaj
: 58
Ort. okunma sayısı
: 4495
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster