Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Şikayetim kemana

Şikayetim kemana
 

Şikayetim Kemana


Vefaları yakıp da nedir bana yaptığın
Alevleri çakıp da buymuş yana saptığın
Yörük gibi bakıp da başka cana aktığın.

Bir sebebi yamana yaramsın diyemedim
Şikayetim kemana naramsın diyemedim.

Yaradan vahım görse duyguma gem vuramam
hemen vuslatım örse toplayıp cem soramam
safahat sevgim erse uyarıp hem duramam.

Bir sebebi yamana yaramsın diyemedim
Şikayetim kemana naramsın diyemedim.

Bir coşku ki hallerim efkarım iter canı
Onu arar ellerim aklımın yiter yanı
Alev dudak dillerim aşkta zül biter tanı.

Bir sebebi yamana yaramsın diyemedim
Şikayetim kemana naramsın diyemedim.

Ahuzarında kalmak sakın deme ç/ağlarım
Kuyu girdabı bulmak vallahide ç/ağlarım
Yâre kemanda solmak tellerinde ç/ağlarım.

Bir sebebi yamana yaramsın diyemedim
Şikayetim kemana naramsın diyemedim.

Su buğusu yâr olup ten olsaydım yolunda
Şahın ecesi olup ten bulsaydım kolunda
Sadağın okum çalıp ten kalsaydım solunda

Bir sebebi yamana yaramsın diyemedim
Şikayetim kemana naramsın diyemedim. 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..