Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sıkıcı bir günün tebessümle bitmesi

Sıkıcı bir günün tebessümle bitmesi
 

Sıkıcı bir iş gününden sonra eve gitmek kadar zevkli birşey yok. Dün yine öyle günlerden bir tanesiydi. Eve vardığımda babam daha gelmemişti. Akşam yemeği yemeden bir sigara yaktım. Akşam yemeği yendikten sonra atalarımızın dediği gibi ister zengin ol ister fakir yemekten sonra yak bir sigara diyerek bir sigara daha yaktım.

Yemekten sonra çay demlendi ve geçtik tv nin karşısına. Önce haberleri izledik. Güzel bir filmin olup olmadığını sordum. Bana gelen cevap "bugün ezo gelin var" Demek ki tv de ilk kez değilde hafta'da bir kez olan dizilerden biri dedim. Zaten sıkıcı bir gün geçirdim ve haberler de iyice sıkıntı bastı. Mutfağa yönelip bir sigara daha yaktım.

Salona geldiğimde bizimkiler çoktan diziyi izlemeye başlamışlar. Bende geçiyorum internetin başına. Tuhaf bir durumla karşılaşıyorum. kimsenin msn si açık değil. Zaten kimseyle konuşasım yoktu diyerek kendimi teselli edip bir sigara daha yaktım. Nette epey bir oyalandıktan sonra kalkıp 2 80 uzanıp gözümü bir noktaya dikip düşünmeye başladım. Son zamanlarda en çok bunu yapıyorum. Beni çok dinlendiriyor. Uflayarak puflayarak tekrar mutfağa yönelip bir sigara daha yaktım. Odamda içmeye annem kızdığı için mutfağı sigara odasına çevirmiş bulunmaktayım.

Annem iştirak ediyor mutfağa ve kaçınılmaz son. "Hiç utanma arlanma yok sende akşamdan beri kaçıncı sigaran bu" sigara içmekle neden utanacaksam artık. Beni gülme tutuyor. Karşımdaki insanı daha da sinir edecek bir şekilde gülüyorum. Annem devam ediyor bu arada "O sigarayı alıp bir gün boğazında söndüreceğim, o sigaraları kırıp kırıp sana yedireceğim" Benim gülmeler kahkahaya dönmüş durumda. Keşke boğazımda söndürsen keşke bana yedirsen diyorum içimden annemin yüzüne karşı. Belki ozaman bu zıkkımı bırakırdım.

Ben 9 yıldır içiyorum sigarayı annem 9 yıldır boğazımda söndürmekle tehdit eder. Tam bu sırada telefon çalıyor. Dünya'nın öbür ucundan Norveç'ten. 2.5 yaşında ki yeğenim Helin eline almış telefonu hala diye ağlamış.

-Alooo

-Aayyaaa (hala)

-Efendim canım

-Aayyaaa del, aayyaaa mama aa del (hala gel, hala dondurma al gel)

-Tamam geleceğim bebeğim, geleceğim bir gün

Oysa ki Helin'im bilmiyor ki ne ben giderim oraya ne de o şimdi buraya gelebilir.

İşte bu konuşma günün sıkıcılığını alıp gidiyor. "Şimdi bir keyif sigarası içilir" diyorum. Annem ile karşılıklı gülüyoruz.

Çocuklar... Benim canımdan can koparan çocuklar, beni çok mutlu ediyorlar. Yatağıma yattığımda kalkıp bir blog yazayım diye düşünüyorum ama ne olur ne olmaz annem bu sefer bilgisayarı kafamda kırma tehditinde bulunmasın diye sabaha bırakıyorum.

Sevgiyle...

 
Toplam blog
: 42
: 4376
Kayıt tarihi
: 16.11.06
 
 

Konya'da yaşıyorum, mühendisim. Ben fazla konuşmayan, daha çok dinlemeyi seven biriyim. Her zaman bi..