Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '08

 
Kategori
Blog
 

Sıkıldım, yoruldum gidiyorum...

Sıkıldım, yoruldum gidiyorum...
 

Blog mahallesi sıkıldım, gidiyorum!

Yeşile vuracağım kendimi; maviye, Karadeniz’e. Suda balık olacağım deniz olmaktan asla vazgeçmeden.

Her gün tükenişinde yeniden doğmak için göçünü seyredeceğim güneşin.

Karanlıklar dağılır doğuşunda diye umuda yatıracağım gözlerini, yüreğimi.

Belki türkü de söylerim. “Ünye, Fatsa arası…”

Kadın savaşçıların, amazonların Kerasus’un da kadehimi kaldırırken; güneşin hüzünlü rengini alacak soyka rakı, biliyorum.

Dostlara!

Mangal yanıp, tütecek, tükenecek tüm yangınlar !

Sevmeler gibi.

Tükenecek.

Tuşlarla sevişmeyecek parmaklarım, editörler bayram etsin diye. Ne reyting kaygısı, ne yorum, ne yayınlanmış mı diye bakmalar blog’a.

Memleketin iyi çocuklarının kavgası daha çok sürer; destanlı, gılgamışlı.

Gidiyorum!

Maviye gönüllü tutsak olacağım. Yaşanan olumsuzluklara, umutsuzluklara inat, isyanım yüreğimde saklı, gidiyorum…

Düşlerimiz gibi sararmış yaprakların mevsiminden önce görüşmek üzere...

Asiyazar/N.Tüfekci/Ankara

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..