Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '21

 
Kategori
Deneme
 

Sıkıldım bazı şeylerden...

Hayat epey ilginç. Daha birkaç gün önce hayatınızı emanet edebilecek kadar güvendiğiniz insan, bir an geliyor ki en tiksindiğiniz, en gaddar eleştirilerinize ve yorumlarınıza mağruz kalan insan oluyor. 

İnsanoğlu acımasız; zira insanoğlu merhamet, sevgi, şefkat gibi kavramlara inanmıyor. Nefes almak mıdır sadece bizi insan yapan? 46 kromozom, primattan hallice DNA'ya sahip olarak mı insan oluyoruz? Sahi, tek amacımız sadece zevk almak mı sanki başka canlıları bırakın başka insanların yaşamaya hakkı yokmuş gibi.

Çok incindim, çok şey gördüm. Yaşım da genç hani, hayat neler öğretir, kader neler yazmış bilinmez. Daha neler var bilmiyorum yani. Dedim ya, yaşım genç. Ama ben şimdiden yoruldum bazı şeylerden. Yalanlardan, ikiyüzlülüklerden, samimiyetsizlikten sıkıldım. En çok da melek gibi görünüp şeytan olanlardan... Zira insan kendisini kötüden sakınabilir de iyi gibi görünenden sakınamazmış.

Yaralandım. Hala kanayan, zamanla kabuk tutan bir yaram var ve hala kalbim acıyor. İlahi adalet istiyorum.

İnanıyorum ki bu dünyada hala iyi insanlar var. Çok gencim ve iyi bir insan olmak için çok uğraşıyorum. Tek kalırsam burada yaşayamam.

Bence insanlar zarar vermekten korkmalı. Hani bu korku saplantılı bir şekilde olmasa da insan bir nebze olsun incitmekten, insanlara hem fiziksel olarak -ki bu zaten olmak zorund- hem de ruhen  incitmekten korkmalı. Ben mesela bir cümle kurarken düşünüyorum acaba bu cümle karşımdaki insanın maneviyatına zarar verir mi diye. 

İstiyorum ki herkes mutlu olsun, dünya bereket dolsun. Açlık bitsin mesela tüm dünyada. Tüm hastalıklar yok olsun. Her şey yolunda olsun yani. Biliyorum böyle bir dünya yok, imkansız. Fakat bu dünya düzeni bizim ideamız olsa, biz de çok iyi insanlar olmaya çalışsak; tamamen bu mükemmel hedefe ulaşamasak da insanların şartlarını bir nebze iyileştiririz.

Kızgınım. Hayata, sevgiye, umuda dair tüm düşüncelerimi geri dönülemez şekilde yıktığı için bazı insanlara çok kızgınım. 

 
-Mizgin
 
Toplam blog
: 5
: 41
Kayıt tarihi
: 11.05.21
 
 

Yaşıyorum, yazıyorum... ..