Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sıkıldım

Sıkıldım
 

SIKILDIM...


- Gereksiz yere hastanelere koşan insanlardan sıkıldım...

-Birbirinin arkasından konuşan insanlardan sıkıldım....

-Her defasında doğrusunu söylediğim halde yanlış yapan insanlardan sıkıldım...

-Aşırı pozitif gibi görününen insanlardan sıkıldım...

-Çokbilmiş, ukala insanlardan sıkıldım...

-Hep bir yere yetişmek için acele eden ve ettiren insanlardan sıkıldım...

-Varlıklarıyla canımı sıkan insanlardan sıkıldım...

-Çok konuşan insanlardan sıkıldım...

-Kendi işini başkalarına yaptıran insanlardan sıkıldım..

-Beklemeyi bilmeyen, sabırsız insanlardan sıkıldım...

-Kendine bakmadan etrafa kulp takan insanlardan sıkıldım...

-Çeneleri ellerinden çok çalışan insanlardan sıkıldım...

-5 kuruş para verdiler diye hizmet almaya gittikleri yerdeki insanları satın aldıklarını sanan insanlardan sıkıldım..

-Yalancı, aşırı hırslı, kanaat bilmeyen, sorumsuz insanlardan sıkıldım...

-Kendi menfaati için başka insanları harcayan insanlardan sıkıldım....

-Varlıklarıyla bırakın mutluluğu meşgul etmekten başka işe yaramayan gereksiz bütün insanlardan sıkıldımmm.....

 
Toplam blog
: 23
: 893
Kayıt tarihi
: 21.04.10
 
 

24/06/1986 '  doğumluyum.özel sağlık sektöründe çalışan, evliliğe alışma kısmını tamamlamadan ann..