Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Sıkıntı, pür neşe ve destanlık sevda

Paylaşmadım sevdanı,

paylaşmadan kaçıyorum taş ardına

umutlarım taş ardında saklanıyorum

gerçekten, kendimden ve senden

umudum

bir,taş ardındayım

iki,hâlâ taş ardındayım

üç, taş olan ben miyim yoksa..........

Son umudum fırlıyorum ortaya

ben buradayım ben buradayım ahhhhaaa!...

Bir gariplik var ortada

paylaşmıyorum sevdamı kaçıyorum taş ardına

                           bir telefon sesi, sevincim

                           bir telefon sesi, tedirginliğim

Beni ben bağladım sana

ben ben sevdalandırdım

tutku sardı enkazlandım.

 

Büyüdüm, bir garip adamlığı seçtim

çocukluğum "keloğlan"ını gariplikte geçtim

gözlerim süzer seni cesaretim kırılır.

Kampanalar kurdum yalana

Günaha davul çaldım, kaçmış ki görmedim.

 

geçmişte not ettiğim anılarım

sıkıntı,pür-neşe ve destanlık sevda

Nesrin diye bağıran nice sayfa

işte karşımda!... İşte karşımda!..

                                     bir telefon sesi, ayrılığım

                                     aralığımız bizden daha koyu sevdalım.

Tanıdığım yıllara

gülüşün öpüşümden önce serpildiği

bir dudağı ortaya sersem

sevsem, sevmenize izin vermeden

hoşlanmam; hoşunuza gitmesinden

aahhhaa! taşımışım yürek yürek

acısına acı ağlamışım.

Gülüşün öpüşümden önce serpildiği

dişlerin üzerinde gezdiği, ezdiği sürekli yara

düşlü sevdamın takılıp serpildiği yerdir ora

dişler geçer üstümden ellerim yana yana

bir dirhem ruj sürmekse çözüm,

bir dirhemde öpüşüm...

 

Büyüdüm, Keloğlan'ın kelliğiyle denkleşti başım

gözlerim süzer seni cesaretim kırılır

kampanalar kurdum yalana

 

Günaha davul çaldım, kaçmış ki görmedim.

Beni ben bağladım sana

ben ben sevdalandırdım

tutku sardı enkazlandım.

Telaşım beynimde değil, yüklenmişim sırtımda

bağlılığım benden büyük,   kahrımda

benden beklentiler önümde gider, ben deli yorgun.

 

Ben deli yorgun

bu kaçıncı ölümlerle bitiş, sürgünlere duruş

bu kaçıncı kayıplarda unutuluş

bu kaçıncı bombalarla toz duman oluş

sen unuttun ya ben adını koymuşum

                                                     Karanlıklar ezberledi benden

Beni ben bağladım sana

ben ben sevdalandırdım

tutku sardı enkazlandım

 

Son umudum fırlıyorum ortaya

ben buradayım!... Ben buradayım aahhaaaa!...

PAYLAŞMIYORUM SEVDAMI.

H.H.ELMA

 
Toplam blog
: 47
: 288
Kayıt tarihi
: 15.12.10
 
 

Denize yakın adam... İzmir'de yaşıyorum. ..