Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sil baştan... Başrolü alarak...

Sil baştan... Başrolü alarak...
 

Bu gün yeni bir gün,  

İçimde farklı duygular kolkola gezerken sanırım ben en çok hüzün duygusunun ayırdımına varıyorum, belki biraz yanlızlık ve belki sanırım bir de keşkeler....  

Biliyorum şimdi keşkeleri geride bırak diyecek içinizden bir kaçı ama zor biliyorsunuz hayatınızın son günü olsada bu gün; keşkelerin ağırlığı binlerce geçmişte de bu günde de maalesef silinemiyor.  

Bu gün yeni bir gün aynanın karşısına geçip makyajımı yaptım, biraz kilo vermiş olmamın ayırdımına varmak beni mutlu etti...  

Açtım blog yazılarını okudum, güzel şarkılar dinledim televizyon kanalının birinde. Az sonra işe gidicem zor bir gün olacağını bilsem de, yorulacağımı bilsem de belki düne benzeyeceğini tahmin etsem de en büyük fark kendimim şu an ....  

Yıllar geçiyor. Kazançlarımız, kayıplarımızın ötesinde sanırım en önemli konu o yılların geçmiş, bitmiş olması. Sağlıklı ömrümüz olur inşallah diyorum ve kalan günlerimde öyle ya da böyle fırtınalarımın olacağını biliyorum. Biliyorum bu ruh bende oldukça ne hüzünlerim dağılacak ne de yanlızlık duygum son bulacak ....  

Dün akşam izlediğim filmdeki bir cümle beni çok etkiledi "hayatının filminde başrolü oynaman gerekirken neden iyi arkadaş rolünü oynuyorsun?" diye sordu doksan yaşlarındaki bilge genç kadına . Genç kadın cevap verdi "yıllardır terapiste gidiyordum ve senin bu söylediğin biraz sert oldu belki ama evet haklısın başrolü almalıyım" dedi. Bir anda kendi içime döndüm başrolü oynuyor muyum?..  

Cevabım ani ve sertti !! HAYIR...  

Yıllar geçip gidiyor ama kaçımız hayatımızda başrolü oynamanın bilincinde geçirdik ömrümüzü bu bilinçle yaşadık???  

Ahhh tam şu an sevgili Şebnem söylüyor "sil baştan'ı" haykırarak ..............  

Tam şu an bu noktada sevgili dostlarım ben de diyorum ki....  

Sil baştan başlamak gerek bazen hayatımıza başrolü oynayarak .........  

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..