Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '08

 
Kategori
Felsefe
 

Sil baştan başlamak gerek bazen…

Sil baştan başlamak gerek bazen…
 

Yırttım eskileri...


Her gün yeni bir sabahla açılıyor gözlerim.

Bugün yeni bir sayfa benim için diyorum, yırtmadan, karalamadan yıpratmadan kapatacağım bu sayfayı.

Kimse karışmayacak bu tertemiz, berrak sayfaya. Ben, yıpratıp karalamayacağım gibi kimsenin de bunu yapmasına müsaade etmeyeceğim bugün.

Bu gün sildim, yırttım eskileri.

Yeni doğan güneş yeryüzüne değil kalbime doğdu bu sabah, benim karanlıkta boğulan yüreğimi aydınlatacak. Onu kucaklayacak, ısıtacak.

Kocaman aydınlık yüzüyle neşe yayacak ağır ağır ruhuma.

Bugün o da bilerek doğacak sanki benin için sil baştan başlangıç olduğunu…

Her sabah gibi bu sabahta açtım gözlerimi yeni bir güne…

Bunun için bile şükür edip gülümsemem yeter belki, kim bilir ki daha kaç sabaha açılacak gözlerim ???

Bu sabahın kıymeti başka olacak.

Bir sabah daha gördüğüm için, başkasını garantiye alamadığım için, bu sabah her şey herkes bir taraf olacak benim için.

Çevremdekiler, duygularım, hissettiklerim, üzüldüklerim, geçmişe dair yaşadığım ne varsa bu sabah doğan güneşle geçmişin karanlığa boğuldu.

Yeni doğan güneş yenileriyle gülümsedi bana…

Ve derinden gelen bir ses:

‘’Bu sabah sil geçmişe dair her şeyi, özellikle seni üzenleri, kişileri veya nesneleri, hatta düşüncelerini…’’ dedi .

‘’Senin için yeni bir başlangıç say bu sabahı bak bütün sıcaklığıyla dokunuyor güneş yüreğine, bütün güzellikleriyle ruhunda sadece daha fazla gülümsemen için.’’

‘’Asma suratını artık bugün senin günün, kendine uzun zaman sonra en güzel armağanın… Hadi paşa gönlünün dilediği gibi bütün mutluluklarla başlangıç yap yeniden hayata…’’

Bugün dinliyorum onu.

Her sabah tatlı konuşmaz benle iç sesim bugün onu kırmayacağım.

Kim bilir ki yarın gözlerim yine açılsın aydınlık bir sabaha ve yine kim bilir ki içimdeki ses yeniden bu kadar sıcak seslensin bana…

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..