Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

08 Temmuz '10

 
Kategori
Magazin
 

SILA (Büyükçekmece) Konseri

SILA (Büyükçekmece) Konseri
 

SILA Kaynak: Büyükçekmece Belediyesi Başkanlığı


11. Uluslararası Büyükçekmece Kültür ve Sanat Festivali kapsamında sahne alan ünlü sanatçı Sıla, kendisini dinlemeye gelen binlerce kişiye unutulmaz bir gece yaşattı.

Bu yıl 11.’si düzenlenen Uluslararası Büyükçekmece Kültür ve Sanat Festivalinin 5.’ci günü coşkulu başladı.

Başta Akçansa, World Point, Fıratpen, Aqua Marine, Pelican Hill, Öztiryakiler, Kolan Hospital, Gül İnşaat, Keleş İnşaat ve İmamoğlu İnşaata katkılarından dolayı teşekkür ederek konuşmasına başlayan Büyükçekmece Belediye Başkanı Dr. Hasan Akgün, festivalin önemini bir kez daha vurguladı. Başkan Akgün; “Bu yıl 11.’si düzenlenen festivalimiz Büyükçekmece’mizin, İstanbul’umuzun ve ülkemizin onuru olmaya devam ediyor. Tüm imkânsızlıklara rağmen, sponsorlarımız sayesinde alnımızın akı ile bu yılda festivalimizi gerçekleştiriyoruz. İnsanlar atılan havai fişeklere harcanan paranın hesabını yaparken, bizler 36 ülkeden gelen misafirlerimizi mutlu etmenin ve ülkemizi tanıtabilmenin gururunu yaşıyoruz” dedi.

SILA COŞTURDU…

Festival kapsamında sahne alan SILA şık ve bir o kadar da ilginç sahne kostümü ile dikkat çekti. Kıyafetinin üstü abiye, ayakkabılarını da spor converse model olarak tercih eden sanatçı sahnenin büyüklüğünü de fırsat bilerek rahat ayakkabıları ile resmen hareketli bir show sergiledi. Konser öncesinde basın mensuplarının sorularını da yanıtlayan Sıla " Sahnede rahatlık benim için herşeyden önemli. Tam bir ayakkabı delisiyim evde henüz sayısını bilmedin yüzlerce ayakkabım var. Hatta evde ayakkabılarımı raflara sığdıramayıp arkadaşlarıma hediye ediyorum. Ama sahnede rahat hareket etmek benim için çok önemli. Benim tarzımım bu kendimi spor ve düz ayakkabı ile daha iyi hissediyorum" şeklinde konuştu.

SILA "YÖRESEL YEMEKLERDEN KİLO ALDIM"

11. Büyükçekmece Uluslararası Kültür ve Sanat Festivali'nde sahne alan Sıla " Bu sene çok fazla il gezdik. Bu turneler sırasında da ister istemez yöresel yemeklerden yiyoruz. Bu esnada 5 kilo aldım ve şu anda biraz fazla kilolarım var. Şimdi rejim artı spor yapıyorum. Tatlı çok severim özellikle çikolatalı olanlarına bayılıyorum."

SILA "ÇOK HIRSLIYIM AMA YAVAŞ VE SAĞLAM ADIMLARLA İLERLİYORUM"

İş anlamında çok hırslı olduğunu belirten Sıla "Çok çalışıyorum. Bu yoğun çalışma temposunun sonucunda da emeklerimin karşılığını almak güzel. Bu konuda çok fazla tevazzu gösteremeyeceğim. Hep daha fazlasını istemişimdir. Çok daha iyi şeylerde başaracağıma inanıyorum. Yavaş ve sağlam adımlarla ilerlediğimi düşünüyorum." dedi.

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..