Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '18

 
Kategori
Magazin
 

Sıla'nın Fendi Ahmet Kural'ı Yendi (mi)?

Sıla-Ahmet Kural kavgası gündeni bir hayli meşgul etti. Tüm toplumsal sorunlar geri plana atıldı.Yazılı ve görsel basında haber ve demeçler birbirini izledi. Ülkemizde kadına şiddet adeta sıradanlaştı. Gün geçmiyor ki gazetelerde kadını kocası dövdü, ayrılan kocası dövdü, boşanmak isteyen kadının evi basıldı,adam ayrılan sevgilisini dövdü veya öldürdü.Genç kız ormana kaçırıldı, tecavüz edildikten sonra öldürüldü. Toplumun kanayan bir yarası,elimizden sadece üzülmek, kendi kendimize öfkelenmek gerekiyor. Bu konuda görev devletimize düşmektedir. Umarım sonlandırılamasa da asgari seviyeye indirilir.

Kavganın tarafları ünlü olunca bu kadar ilgi oldu. Yoksa bir mahallede olsa sıradan bir olay kalırdı, medyada da haber olmazdı. Takip edebildiğim kadarıyla Sıla ve Ahmet Kural birliktelik yaşıyormuş, iki sevgili olmuşlar, aynı evi paylaşmışlar, zamanla anlaşmazlık çıkmış aralarında ayrılmışlar. Buraya kadar emsallerinden farklı bir durum söz konusu değil. Olay Ahmet Kural'ın evinde meydana geliyor. Tekrar bir arada olmak istiyorlar. Aralarında tartışma çıkıyor, tartışmada Ahmet Kural Sıla'ya şiddet uyguluyor, Sıla'nın kolunda ufak bir kızarıklık var. Yüzünde darp izi yok. Sıla gece şikayette bulunmuyor, ertesi gün şiddet gördüğünden dolayı adliyeye gidip Ahmet Kural'dan şikayetçi oluyor. Tabi gece medyanın haberi olmayabilir. Adliye çıkışı televizyonda gazetecilerin sorularını cevaplarken gördüm. Boylu poslu güçlü bir fiziği var. Ahmet Kural ise orta boylu narin bedenli bir erkek. Yani öyle kolayca dövülebilecek bir kadın değil. Olay mahkemeye intikal etti, medyanın da takibinde.

Olay medyada yer aldıktan sonra Ahmet Kural'ın reklam sözleşmesi iptal ediliyor, iş bağlantıları askıya alınıyor ve hatırı sayılır miktarda gelir kaybına uğruyor. Mahkeme sonuçlanınca tazminat ödeme olasılığı da var.

 Bugün her ailede olabilecek, bir kadın erkek kavgası erkek tarafını nasıl maddi yönden mağdur etti, ben bunu erkeğe yapılan haksızlık olarak görüyorum. Ahmet Kural'ı da bir kadına şiddet uyguladığı için kınıyorum.Sıla'nın bu olayı yargıya taşımasını doğru bulmuyorum, bunu vicdansızlık olarak görüyorum. Güzel günlerinizde mutlu mutlu sarıldınız birbirlerinize, yuvarlandınız bilmem kaç kere. O güzel günlerin hiç mi hatırı olmaz.

Bu toplumun değer yargısını da eleştiriyorum. Ünlü ve zengin olunca nikahsız birliktelere ne güzel hoşgörü. Normal bir çift bir mahallede ya da bir köyde böyle bir birliktelik yaşamaya kalksa kızılca kıyamet koparırlar. Medeni kanuna göre nikahsız birliktelik yaşayanlar aile olarak tanımlanmıyor. Magazin dünyasında aşkların, sevgillilerin sonu gelmez, mazimiz bir hayli zengin, renkli bazen de üzücü olaylarla dolu.

Sıla hanıma geçmiş olsun diyor, davasından vazgeçmesini ve Ahmet Kural'a da kadınlara saygılı olmasını, öfke kontrolünü öğrenmesini ve daha akıllı olmasını naçizane tavsiye ediyorum.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..