Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Sıladan gurbete dönüş destanı

Sıladan gurbete dönüş destanı
 

gönülden yaralı geldim
sizlerden aralı geldim
ak gidip de yurduma
dönüp yaralı geldim  

ayrılık saati geldiği zaman
boynuma sarılıp ağladı NİHAN
karardı gözlerim duman duman
gönülden yaralı geldim  

ayrılmak zor oldu bu sefer
boynu bükük kaldı NİLÜFER
göz yaşı alnımda ter ter
sıladan yaralı geldim  

deliyordu dağı Ferhat
pek üzgündü oğlum MURAT
derdim arttı kat kat
gönülden yaralı geldim  

ayrılık ölümün biraz hafifi
yazılmış alnıma mâamafi
doyasıya sevemeden AFİF 'i
gönülden yaralı geldim  

orda kaldı bacı kardaş
zehir oldu ekmek aş
gözlerimden sızan yaş
gönülden yaralı geldim  

bu sıkıntılar para için
tüm ilçlar yara için
sanki doğdum bura için
gönülden yaralı geldim.  

taneye dönerken sarı başak
bırakıp geldiğim oğul uşak
sardı çevremi bir acı kuşak
gönülden yaralı geldim  

harman yeri sarı saman
gurbet yolları toz duman
sardı ruhumu bir acı güman
gönülden yaralı geldim  

eşe dosta eyledim vedâ
çınlar kulağımda bir hoş sedâ
bulutlar üstümde koca bir dağ
gönülden yaralı geldim  

yıkık bir değirmenim
çekildi suyum
yosunlu taştandı
yıkıldı kuyum
gurbet elde işte buyum
gönülden yaralı geldim  

gönülden yaralı geldim
sizlerden aralı gelim
ak gidip de sılama
dönüp karalı geldim  

 

Muzaffer Yıldırım
1986-Brüksel  

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..