Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '19

 
Kategori
Deneme
 

Silah Kendini Kullandırır

Silah kadın gibidir, çekiciliği vardır, bir köşede duramaz.

Silah hastası erkeklerin aklı silahındadır. Sakladıkları yerden çıkarır çıkarır bakarlar, kadın gibi okşar oynarlar. Onlar için tutkudur, silahı olmak üstünlüktür, erkeklikleri silah ile tamamlanır; silah erkeğin oyuncağıdır.

Durduğu yerde durmaz bir şekilde kendini kullandırır ve güvenli olmayışının en büyük nedeni de budur. Silah hayatın kollarında fettan kadındır.

Ben silahçı erkeklerden değilim, bu anlamda erkek de değilim! İçkiyi nasıl sevmediysem silahı da sevmedim. Ama bak kumarı sevdim, kadını sevdim; bunlar da benim zaafım.

Dünyada ne kadar silah imal edildiyse bunların hepsi de bir şekilde kullanılacak, el değmeden çürüyen silah yoktur.

Silah kullanmayın bulundurmayın falan gibi laflar söyleniyor;  bulunsun ama kullanmayalım, hadi ya kafayı yemiş bunlar!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..