Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Silahın Fiyatı Olur mu?

En basit silah tabanca ortalama 20 bin lira. Şimdi böyle bir silahınız var, 20 bin liram var mı diyeceksiniz?

Yani şunu demek istiyorum fiyatı ne olursa olsun silah ticari bir mal gibi durmuyor. Benim silahım olsa parasını yok sayarım, hesaba katmam.

Şu an hepsi para ediyor tamam da bir an için kullanma imkânının ortadan kalktığını düşünelim ne olacak bu silahlar? Bütün dünyayı düşündüğümüzde belki parasal karşılığı 500 milyar dolar çöpe atılacak, en fazla cüzi bir hurda parası değil mi?

 Böyle bir şey olmaz tamam…

Silahın fiyatı olmaz… Yaptınız bir sürü yatırım masraf ettiniz, irade şimdilik böyle şu an alıyorsunuz tamam ama karşılığını alırım diye beklemeyin…

Benim elimde silah olursa kaç lira ederse etsin değeri yok, atarım; alan satsın beni ilgilendirmez almam satmam. Keşke attığımız zaman başkasının da almasını önleyecek yöntemimiz olsa. Denize atarım. Emniyete teslim etmem çünkü bu kullanılmaya devam edilsin demektir.

Ya gerçekten anlamıyorum şu silah ticareti zaten malum da hani kişilerde bulunan silahların parasal durumu düşünülüyor mu acaba “Silahımı satıp borcumu ödeyim” mesela…

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..